Bila jednom jedna ideja. Skromna u početku, ali vođena jasnom ambicijom – stvoriti mjesto koje neće biti samo benzinska postaja, nego kutak odmora, mirisa kave i ukusnog zalogaja, gdje putovanje na trenutak stane i pretvori se u nešto ugodno. Danas, deset godina kasnije, Fresh Corner više nije samo ime, nego svakodnevni ritual za stotine tisuća ljudi.
Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje u Ini, još se sjeća tih početaka: “Htjeli smo redefinirati zaustavljanje na putu. Stvoriti iskustvo koje će imati okus, miris i osjećaj doma – na cesti, u pokretu, usput. I uspjeli smo.”
Uspjeh se ne mjeri samo u brojkama, iako su i one impresivne. Fresh Corner danas broji više od 1300 lokacija u Europi. Samo prošle godine posluženo je 65 milijuna šalica kave i 43 milijuna hot dogova. U Hrvatskoj je samo u prošloj godini prodano 8,5 milijuna kava. Fresh Corner ima prepoznatljivost od čak 95 posto. To znači da gotovo svaki stanovnik Hrvatske zna za njega.
“Danas nas ljudi doživljavaju kao ono mjesto gdje staneš jer znaš da ćeš popiti dobru kavu i pojesti nešto ukusno. Ina više nije ‘samo’ benzinska postaja. Fresh Corner ne samo da je postao najveći gastronomski lanac u Hrvatskoj, nego je i najveći lanac kafića kad pogledate koliko šalica kave serviramo našim kupcima. To je ogromna promjena percepcije koju smo gradili godinama, uporno i strateški”, govori operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje u Ini.
Loyality program
Iza uspjeha stoji cijeli svijet detalja. Pažljivo birane kave, poput 100 posto arabice iz Brazila – testirane, prilagođene i uvedene krajem 2024. godine na više od 240 Ininih maloprodajnih mjesta. Nova mješavina robuste i arabice na samoposlužnim aparatima, pizza wrapovi, sendviči, točeni sladoled… sve mora biti praktično, brzo i dobro. Ali ključ svega je osluškivanje, INA Loyalty program ima više od 750.000 korisnika i njihov broj svakodnevno raste. Riječ je o jednom od najvećih programa vjernosti u Hrvatskoj, a članovi svakoga tjedna donose 20.000 povratnih informacija. “Kupci nas vode. Oni su naš kompas”, kaže.
Ponuda se neprestano razvija. Uvode se i zdrave opcije, a koncept se pomiče od klasičnog “za put” prema onome što suvremeni potrošač traži u svakodnevici – brzo, svježe, ukusno, dostupno. No Fresh Corner više ne živi samo na prodajnim mjestima. Njegov mobilni truck putuje po događanjima diljem Hrvatske, donoseći kavu, hot dog, pizza wrap, sendviče i druge omiljene zalogaje gdje god ljudi jesu.
Ipak, ništa od toga ne bi bilo moguće bez ljudi. “Naši djelatnici više nisu samo ljudi koji toče gorivo. Oni su domaćini. Baristi. Ambasadori brenda. Svaki njihov osmijeh, svaka brza i točna narudžba, svako toplo ‘dobar dan’, to je Ina i to je Fresh Corner. I zato u njih ulažemo – u znanje, sigurnost, razvoj”, ističe Zdravka Demeter Bubalo.
U Ini se neprestano prilagođavaju i razvijaju, slušajući, testirajući i uvodeći inovacije. “Naša prednost nije samo u broju lokacija, nego u brzini reakcije. Kad kupci nešto traže, mi ne čekamo. To je ta snaga koju smo izgradili u deset godina – sposobnost da brzo promijenimo, unaprijedimo i isporučimo.”
Vrhunska ponuda
Deseti rođendan slavi se u velikom stilu – kroz INA Loyalty pogodnosti, rođendanske nagradne igre, digitalno kolo sreće i stalne mjesečne ponude u gastronomskom asortimanu. Ali pravi je poklon u svakodnevnim trenucima – šalica kave na putu do posla, zalogaj u vožnji prema moru, poznato lice iza pulta.
A što je s regijom? Kao što znate, brend INA prisutan je u Sloveniji, Bosni i Hercegovini te u Crnoj Gori s više od 500 maloprodajnih mjesta. I na tim tržištima Fresh Corner doživljava jednako snažnu transformaciju kao u Hrvatskoj. “Imamo vodeću poziciju u Bosni i Hercegovini te snažnu u Crnoj Gori. Poseban iskorak napravljen je u Sloveniji, preuzimanjem OMV-ovih postaja u partnerstvu s MOL-om. Na spomenutim tržištima također ulažemo u modernizaciju mreže, unaprjeđenje ponude i digitalizaciju poslovanja kako bismo zadržali trenutačne pozicije te ih i ojačali ako se pojave isplative prilike”, ističe.
Planovi za budućnost jednako su ambiciozni. Do kraja godine Ina će modernizirati 40 dodatnih lokacija, proširiti gastronomsku ponudu i dodatno podignuti standard usluge. “Želimo osigurati da svako naše maloprodajno mjesto nudi vrhunsko iskustvo, bilo da se radi o kvalitetnoj ponudi hrane i pića, inovativnim uslugama ili visokokvalitetnim gorivima kao što su naša Class Plus Premium goriva”, zaključuje Inina operativna direktorica maloprodaje.
Fresh Corner danas je standard za odlično iskustvo na putu i podsjetnik da čak i usputna postaja može biti omiljeno mjesto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....