Gotovo 60 posto Macana prodanih ove godine nema motor s unutrašnjim sagorijevanjem. Malim čudom, kupci biraju baterijski model. Nakon što je cijela 2024. godina za Porsche ponudila neke uspone, ali barem isto toliko i padova, rezultati za prvu polovinu 2025. su mješoviti. Međutim, električni Macan pravi razliku za njemački brend
Macan je zabilježio rast od 15 posto prodaje na 45.137 isporučenih jedinica u odnosu na razdoblje siječnja – lipanj 2024., što ga čini najprodavanijim modelom brenda. Važno je napomenuti da je osnovni SUV kompanije sa sjedištem u Zuffenhausenu dostupan u dvije verzije od rujna 2024.: potpuno električna generacija i na nekoliko tržišta poput SAD-a, još uvijek dostupna prethodna generacija s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem.
Treba napomenuti da Macan sa SUS motorima nije dostupan u Eu-ropskoj uniji od sredine prošle godine. Ne zbog propisa o emisijama štetnih plinova, kako neki sumnjaju, već zbog zakona o kibernetičkoj sigurnosti koji je stupio na snagu u srpnju 2024. godine.
Zato ne čudi što E-Macan prolazi bolje od svog starijeg brata s benzinskim motorom. Tako se oko 57 posto kupaca Macana odlučilo za električni primjerak. To odgovara brojci od 25.884 prodanih jedinica. Međutim, ako električni Macan želi dostići razinu starije generacije iz 2023. godine, kada je Porsche zabilježio više od 87.000 isporuka, još uvijek ima mnogo toga uraditi.
Treba razmotriti i sljedeću činjenicu, da je Macan s benzinskim motorom bio dostupan u 27 država članica EU, možda bi prevagnuo u svoju korist. Ovako, električna verzija trenutačno puno bolje ide kod kupaca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....