Mazda je najavila dolazak osvježenih modela CX-60 i CX-80 za proljeće 2026. godine, koji donose značajna poboljšanja u performansama, sigurnosti i dizajnu, čime dodatno učvršćuju svoju poziciju na vrhu segmenta premium SUV vozila.
Dizelski modeli CX-60 i CX-80 su sada usklađeni s Euro6e-bis standardima emisija, te su odobreni za korištenje potpunog hidrotretirano biljnog ulja (HVO 100), čime Mazda nastavlja svoju predanost održivosti kroz primjenu čistijih i obnovljivih opcija goriva. Svi modeli za 2026. godinu su opremljeni novim sustavom Driver Emergency Assist (DEA) koji, radeći sa sustavom za praćenje vozača, detektira iznenadne medicinske hitne slučajeve, preuzima kontrolu, usporava vozilo i zaustavlja ga na sigurnom mjestu, nakon čega automatski otključava vrata za brži pristup hitnim službama.
Varijante Homura i Homura Plus oba modela sada nude elegantnu unutrašnjost u boji konjaka s Nappa kožnim sjedištima s uzorkom romba, dvobojnim kožnim upravljačem i armaturnom pločom s efektom brušene kože. Razina udobnosti je dodatno poboljšan ugradnjom stakla sa zvučnom izolacijom na prednjim vratima.
CX-60 sada dolazi s nizom sigurnosnih tehnologija i sustava za pomoć vozaču koji su prvo predstavljeni na flagship modelu CX-80, uključujući sustav za praćenje vozača, Smart Brake Support za ublažavanje frontalnih sudara i Emergency Lane Keeping sustava. Udobnost vozača je poboljšana uvođenjem prepoznavanja glasa Amazon Alexa, što omogućava prirodnu glasovnu kontrolu za navigaciju, zabavu i povezane funkcije. CX-60 također dobiva hibridni navigacijski sustav koji nudi kalkulacije alternativnih ruta, pretraživanje točaka interesa i sedam godina besplatnih ažuriranja karata.
CX-80, kao najprostraniji model u Mazdinoj europskoj ponudi s dužinom od gotovo pet metara i međuosovinskim razmakom većim od tri metra, dostupan je s izborom tri konfiguracije drugog reda sjedišta, uključujući izbor dva zasebna kapetanska sjedišta u kombinaciji s centralnom konzolom ili prolazom do trećeg reda.
Oba modela su dostupna s dva različita pogonska sklopa: e-Skyactiv PHEV, koji kombinira četverocilindarski benzinski motor i električni motor, te visoko efikasni e-Skyactiv D redni šestocilindrični dizelski motor s Mazdinim M Hybrid Boost 48V blagim hibridnim sustavom od 254 KS. Ova poboljšanja potvrđuju Mazdinu kontinuiranu predanost stvaranju sofisticiranih SUV-ova koji kombiniraju performanse i udobnost s elegancijom i vodećim stilom u klasi, ostajući vjerni izrazu Mazdinog "Crafted in Japan" duha.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....