Vrata City centra bit će širom otvorena do 26. listopada, od jutra do mraka, za sve one koje zanimaju najnoviji modeli automobila. Navikli smo biti ukorak s vremenom, ukorak sa svojim ljudima, osluškivati ritam grada i odgovarati na pitanja. Ovo je već jedna tradicija koja se ukorijenila u „gradsko stablo“, stekla svoju publiku. I dobro je znati da u našem gradu postoji dio svjetske industrije zbog koje se, ako želimo kvalitetu, ne treba otići daleko, tek do obližnji salona auto-kuća.
Nismo propustili priliku da prvog dana prošetamo između štandova i osluhnemo malo puls naroda. Nimalo nas nije razočarala činjenica da se i prije službenog otvaranja 14. Auto Salona Slobodne Dalmacije i City Centera One skupila već prilična brojka ljudi koje je zanimalo vidjeti što to ima. Sve je na jednom mjestu, ponuda je i za one izbirljive prilično dobra. Dapače nije nedostalo niti šale. A, kažu južina je. Je, ali kako za koga.
- Evo tko kaže da žene ne vole velike automobile – onako smo ovlaš dobacili šetajući se između štandova
- Da, ali ja sam iz Amerike, mi volimo velike automobile – uzvratila nam je Jessica na prilično dobrom hrvatskom i nastavila razgledavanje.
Međunarodna posjeta? Možda, nismo ulazili previše u detalje. Bit će vremena ovih dana popričati i sa onima koji su došli samo razgledati, ali i onim koje zanima se prijaviti za kupnju nekog od ponuđenih modela. Bilo je toga dosta i do sada. Uostalom na svim štandovima su ljubazni prodajni savjetnici auto-kuća, imaju sve što je potrebno za pružiti maksimalnu uslugu.
Renaultova moćna ekipa
Nekako tradicionalno uvijek krećemo od ulaza, na donjoj etaži se tako tradicionalno godinama smjestila Auto kuća Gašperov sa svojom iznimno bogatom ponudom. Čak tri velika brenda su pod okriljem ove tvrtke, Renault, Dacia i Kia, a ponuda i više nego zadovoljavajuća. Zapravo za svakog ponešto jer su tako i posložene klase automobila.
Krećemo od Renaulta koji je najbrojniji, a i fino su poredani. Sva prošlogodišnja noviteta Symbioz i Captur koji su sada u blago redizajniranom izdanju s poboljšanim motorima. Dizajn oba omodela je iznimno zavodljiv, nose u sebi snažan dizajnerski pečat, imaju svoj personality baš kakvog volite vidjeti na cesti. Odvaja se iz mora drugih automobila. Uz to s novim e-tech motorima dobiva i sve više na kvaliteti i nije nimalo čudno da su neki od naših sugrađana poželjeli sjesti za upravljač, malo da osjete tu raskošnu tehnologiju i osjećaj upravljanja. I ovaj je opremljen fantastičnim paketom, pruža zapravo sve što jednom vozaču treba za duga putovanja.
Captur je pak elegantan SUV, gotovo gradskih dimenzija, ali s povišenim sjedenjem. U novom ruhu je još napredniji u odnosu na svog prethodnika. Svestrani dizajn s odvažnim novi prednjim dijelom, visokotehnološki openR link multimedijski sustav s ugrađenim Googleom¹ uslugama, prostrana modularna unutrašnjost i 26 sustava za pomoć u vožnji. Dostupan i s mild hybrid motorom, te benzinskim i novim e-tech motorima zapravo zadovoljava sve potrebe za one kojima je potreban za svakodnevno obavljanje poslova.
Ponuda Renaultovih modela tu nije završena, obiteljski Espace ističe se u gomili svojim novim prednjim krajem. Njegova prepoznatljiva rešetka strukturalnog uzorka i vitka LED prednja svjetla daju mu sportski izgled. Ovaj novi dizajn dodatno je naglašen novim svjetlosnim potpisom u obliku poludijamanta u braniku. Stražnja svjetla, osvijetljena mikrooptičkom tehnologijom, stvaraju efekt ‘lebdeće ledene kocke’ kada su ugašena. Dizajn je upotpunjen novim vratima prtljažnika za pojednostavljen stražnji profil. Bez obzira imate li verziju s 5 ili 7 sjedala, potpuno novi Renault Espace nudi visoku razinu prilagodljivosti. Sigurno će biti favorit za one koji imaju brojnu obitelj
Za kraj smo ostavili pravi klasik, kompakt Clio koji tek čeka pojavljivanje svoje šeste generacije, ali i u ovom aktualnom izdanju je izuzetno privlačan, posebno za mlađu populaciju koju smo i primijetili da se vrte oko njega. Cijenom je pristupačan, a za gradsku vožnju idealan zbog svojih dimenzija i manevarskih sposobnosti.
Dacija za avanturiste
Prvi susjedi su modeli Dacije, ovaj put tandem za one koji su više avanturistčkog uha, prokušani Duster i novi Bigster. Nekada prilično podcijenjen model danas je ravnopravan svima, posebno u konkurenciji SUV vozila jer se pokazao kao pouzdan suputnik i to ne samo za vožnju po cestama. S novim motorima koji su još učinkovitiji nego prije i opremom koja ne zaostaje niti u luksuznijim markama ovo su vozila koja mnoge privlače jer su idealna po cijeni u ovom rangu vozila. Inače svi se nekako plaše SUV vozila smatrajući da samo veličina povećava cijenu, ali ovdje to nije slučaj. Omjer uloženog i dobivenog je fantastičan. Duster s novim hibridnim motorima sada pruža još i više, uz svu mobilnost i svoje terenske sposobnosti. A Bigster je zapravo još i mišićavija verzija, moderan, elegantnog dizajna koji hrabro naglašava robusnost, dok prostrana i dobro opremljena unutrašnjost osigurava udobno putovanje i svakodnevno korištenje.
Ljepotica Sportage
Treći brend u istom paketu je dobro poznata Kija koja je na Auto salonu predstavljena s dva modela, potpuno novim Sportageom i odličnim XCeedom. Obiteljski XCeed je već mnogima poznat, model je to koji uživa poštovanje na domaćim cestama jer se pokazao izuzetno kvalitetnim. I pop pitanju cijene i jamstva koje se uz njega nudi, a dovoljno je samo kazati da je u Njemačkoj na usporednim testovima bio bolji izbor za kupnju od domaćih predstavnika u istoj klasi. Sportage je pak prava ljepotica, klasični SUV koji je sada na još većoj razini od svojih prethodnika. Zapravo je stvoren da osjetite više: više slobode, više povezanosti, više nadahnuća. Jedinstvenim dizajnom, naprednim tehnologijama i vrhunskim funkcijama pravi je suputnik na cestama.
Sportage stvoren je da osjetite više: više slobode, više povezanosti, više nadahnuća. Osjetite razliku s nadograđenim Sportageom, koji svojim jedinstvenim dizajnom, naprednim tehnologijama i vrhunskim funkcijama ostaje prava revolucija na cesti. Sportage zapravo pruža svestrane performanse, nisku potrošnju goriva i maksimalan užitak u vožnji.
Teško je izabrati nešto, evo razgledavamo, imamo neku ideju što bismo uzeli. Dvoje je male djece pa nam je potrebno sigurno auto. Malo nas je iznenadilo koliko toga ima, skoro pa i zbunilo. Sigurno ćemo navratiti još koji put i dobro pokupiti sve informacije – napomenuo nam je Ante Petrić koji je zajedno sa suprugom i djecom iskoristio priliku i odmah prvi dan razgledao ponudu.
Citroenova ponuda obara
Mi smo nastavili našu šetnju i na prvi kat gdje se baš u centru smjestio Auto Mall Split sa svojom ponudom Citroenovih modela. Prava klasika za naše ceste, ali i odličan izbor, kompakt C3 vrlo moderan, pa njegov malo veći brat C3 Aircross, te Berlingo. Teško je odlučiti za koji bi model posegnuli. Svaki ima svoje prednosti, no ono što ih odvaja je činjenica da je dizajn toliko dobro „izrezan“ da se čični puno većim nego što mu same dimenzije govore. Prostranost kod svih modela nije upitna, oprema je na visokoj razini. Možda i ono što je zanimljivo mnogima je cijena koja je za hrvatske prilike jako dobra, izbalansirana i zadovoljava potrebe uloženog i dobivenog.
C3 Aircross smo i sami imali na testu i pokazao se odličnim za gradsku vožnju sa silnim asistencijama vozača, a opet dovoljno moćan hibrid koji na otvorenoj cesti daje „sve od sebe“ i nimalo ne zaostaje za konkurentima u klasi. C3 je zapravo već kultni model kojeg jednostavno zavolite. Jedinstven i snažan dizajn, prepoznatljiva udobnost u vožnji, iskoristiva oprema za svakodnevni život. Lako je i odabrati između paketa opreme što vam je najpotrebnije, a shodno tome i sebi određujete visinu budžeta s kojim bi krenuli u kupovinu. No i ako odaberete najslabiju opremu neće biti razočarani jer je dovoljno dobra za sve potrebe jednog vozača.
Berlingo nas je osvojio pak svojom prostranošću, klizna vrata otraga koja olakšavaju pristup, potom prostor za prtljagu koji je iznimno veliki. Nije to onaj jednovolumen kojeg smo nekada gledali kao dobro dostavno vozilo. Ovo je već druga priča, modernija. To je već biznis klasa za prave profesionalce kojima je potrebna i udobnost kod putovanja, ali i pouzdanost što novi motori u ponudi i nude. Sve je tu zbrojeno i praktičnost i luksuz, za grad i otvorenu cestu, pravu multifunkcionalno vozilo.
Ali se za sada ljudi najviše zanimaju za C3, simpatičan im je i iznenade se koliko prostora i opreme ima s obzirom da je riječ o malom gradskom automobilu – kazali su nam na štandu Auto Malla Split.
Tako smo za danas završili s našom šetnjom, tek malo zagrabili s vrha, prvih deset vozila iz ponude. Nismo niti počeli što se kaže, preostali su dani pred nama, da ne spominjemo i vikend koji će sigurno donijeti puno veću posjetu i zanimanje za izložene modele. Tako je bilo i do sada, ne sumnjamo da će jednako biti i ove godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....