StoryEditorOCM
Auto-motona hrvatske ceste

Hyundai Inster je stigao: mali gradski automobil koji obećava veliki domet i napredne tehnologije po pristupačnoj cijeni

Piše Robert Radica
15. ožujka 2025. - 20:27

Hyundai je predstavio svoj najnoviji električni model, Inster, mali gradski automobil koji obećava veliki domet i napredne tehnologije po pristupačnoj cijeni. Korejanska marka neprestano pomiče granice u razvoju električne mobilnosti, a ovaj model predstavlja još jedan važan korak prema stvaranju pristupačnih, ali tehnološki naprednih vozila za suvremene vozače.

Hyundai Inster predstavlja uzbudljiv dodatak rastućem tržištu električnih vozila u Hrvatskoj. Njegova kombinacija dometa, tehnologije, dizajna i cijene čini ga privlačnim izborom za sve one koji traže praktično, ekološki prihvatljivo i moderno gradsko vozilo. Svojim proširenim dimenzijama, Inster je pozicioniran ravno između tradicionalnih sub-kompaktnih gradskih automobila A-segmenta i većih kompaktnih modela B-segmenta. U usporedbi s većim modelima iz gornjeg segmenta, kompaktne dimenzije Instera čine ga idealnim za gradsku vožnju i povećavaju udobnost prilikom parkiranja.

image
Hyundai

Vanjski dizajn Instera karakterizira njegov robustan, ali kompaktan profil SUV-a i ravne, čiste površine, sa snažnim branicima automobila, visokotehnološkim branikom u stilu tiskane ploče i odvažnom zaštitnom pločom koja poboljšava prednji i stražnji dizajn Instera. Kupci mogu dodatno razlikovati izgled automobila s LED projekcijskim prednjim svjetlima i dvobojnom vanjštinom s kontrastnim crnim krovom.

U unutrašnjosti, Inster pruža poboljšanu tehnologiju i praktičnost s 10,25-inčnim digitalnim klasterom, 10,25-inčnim infotainment zaslonom osjetljivim na dodir s navigacijom i stanicom za bežično punjenje koja čini dio kompaktne središnje konzole dizajnirane za stvaranje većeg osjećaja prostranosti. Nudi i svestranost i prostranost, a sjedala u prvom redu omogućuju prolaz. Sva se sjedala mogu preklopiti ravno – uključujući i vozačevo – za veću fleksibilnost.

image
Hyundai

Inster se ističe svojom brzinom punjenja istosmjernom strujom i maksimalnim AER-om, omogućujući korisnicima da potroše manje vremena na punjenje, putuju dalje i u potpunosti iskoriste energiju koja im je na raspolaganju. Standardno opremljen litij-ionskom baterijom od 42 kWh, dostupan je s baterijom dugog dometa od 49 kWh kao opcijom. Slabiji model s baterijom od 42 kWh pokreće elektromotor koji isporučuje 71,1 kW (97 KS), dok jači s baterijom od 49 kWh pokreće elektromotor od 84,5 kW (115 KS). Što se tiče performansi, slabija verzija ima krajnju brzinu od 140 km/h, a jača verzija 150 km/h. Ubrzanje do 100 km/h je za slabiju verziju 11,7 s, a za jaču verziju 10,6 s. Pogon je na prednja dva kotača.

Predviđenim dometom od 370 kilometara (po WLTP) s jednim punjenjem za model s većom baterijom, Inster redefinira što je moguće od sub-kompaktnog gradskog EV-a, pružajući impresivnu fleksibilnost s procijenjenom potrošnjom energije od 15,3 kWh/100 km (WLTP). Model sa slabijom baterijom nudi preko 300 kilometara dometa.

Kada koristite 120 kW DC High-Power stanicu za punjenje, Inster se može napuniti od 10 do 80 posto u oko 30 minuta pod optimalnim uvjetima. Inster također standardno dolazi opremljen s ugrađenim punjačem od 11 kW, dok su na raspolaganju baterijski sustav grijanja i visokoučinkovita dizalica topline.

image
Hyundai

Inster dolazi s naprednim sustavima pomoći vozaču (ADAS), uključujući Highway Driving Assist 1.5, Smart Cruise Control i Forward Collision-Avoidance Assist 1.5. Ove tehnologije, koje su obično rezervirane za vozila viših segmenata, osiguravaju visoku razinu sigurnosti za vozača i putnike.

Na kraju, kupcima i najvažnije, Inster dolazi s vrlo privlačnom cijenom. Osnovni model dostupan je već od 23.890 eura, dok najopremljeniji model stoji 29.890 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. listopad 2025 13:43