Manje od tri godine nakon promocije, Hyundaijeva električna limuzina Ioniq 6 je redizajnirana pod utjecajem konceptnog automobila RN22e. Za novi Ioniq 6 se kaže da ima „profinjenije obline i poboljšane proporcije za elegantnu i lijepo izbalansiranu siluetu“.
Profil haube je podignut i sada vodi u oštriji prednji kraj „morskog psa“ s istaknutim razdjelnikom koji „izgleda kao da sječe kroz zrak“. Farovi su zamijenjeni mnogo tanjim LED elementima s motivom piksela, a donji dio karoserije je sada u crnoj boji kako bi se naglasila aerodinamični optimizirana silueta automobila. Otraga je primijenjen novi spojler na prtljažniku dizajniran kako bi „održao aerodinamične performanse uz postizanje glatke, profinjenije siluete“.
Promjene u kabini su suptilnije, ali se ističe blago redizajnirani volan. Kontrole na centralnoj konzoli su preuređene kako bi se poboljšala lakoća korištenja. Novi materijali obloga vrata i veći display kontrole klime zaokružuju ažuriranja.
Tehnički, Ioniq 6 je nepromijenjen, zadržavajući bateriju od 77,4 kWh i zadnji motor od 225 KS ili postavku s dva motora od 321 KS. Maksimalni domet je bio 545 kilometara, ali nije jasno jesu li izmjene dizajna utjecala na promjene. Maksimalna brzina punjenja iznosi 233 kW.
U okviru ovog faceliftinga asortimanu se pridružuje i Ioniq 6 N Line, koja preuzima stilski utjecaj od Hyundaijevih N automobila i ističe se agresivnijim prednjim dijelom, kotačima u sportskom stilu i kontrastnim crnim detaljima.
U unutrašnjosti bi Ioniq 6 N trebao posuditi ključne komponente od Ioniqa 5 N, kao što su volan s tri kraka, i njegova prednja sjedišta s većom podrškom. Snaga će najvjerojatnije dolaziti iz istog pogona s dva motora od 641 KS koji koristi Ioniq 5 N. Ioniq 5 N ima bateriju od 84 kWh koja službeno daje domet od 447 kilometara, iako je vjerojatnije da će aerodinamičniji Ioniq 6 N to povećati na oko 480 kilometara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....