StoryEditorOCM
Auto-motouspjeh brenda

Jeep Avenger je učvrstio svoju ulogu strateške priče, etablirajući se kao ključni igrač u segmentu B-SUV vozila

Piše Robert Radica
1. kolovoza 2025. - 11:58

S 200.000 narudžbi u dvije godine od lansiranja na tržište, Jeep Avenger je učvrstio svoju ulogu strateške priče o uspjehu brenda, etablirajući se kao ključni igrač u europskom segmentu B-SUV vozila, vodeći među deset najprodavanijih B-SUV vozila u Europi.

Prvi električni SUV brenda Jeep, dizajniran i konstruiran kako bi zadovoljio potrebe europskog tržišta, stalno dobiva nove kupce zahvaljujući svojoj svestranosti, usklađenosti sa suvremenim načinom života i terenskom duhu koji ga čini jedinstvenim. Predstavljen 2022. godine i lansiran 2023. godine, Avenger je označio prekretnicu u strategiji elektrifikacije brenda. Ovo mu je omogućilo da brzo stekne poziciju na međunarodnom tržištu, jer se ponuda proširila benzinskim i hibridnim verzijama, čineći ponude brenda Jeep još atraktivnijim i pristupačnijim.

image
Jeep

Uz dodatak varijante s pogonom na sva četiri korača, uključujući ekskluzivnu verziju North Face Edition: ograničeno izdanje od 4806 jedinica, nastalo iz suradnje s The North Faceom, koje kombinira ekskluzivni dizajn inspiriran planinskom topografijom, s izdržljivim materijalima i tehničkim karakteristikama napravljenim da se nose čak i s najzahtjevnijim terenom, Jeep dodaje još jednu stratešku prednost svom stilu, performansama i duhu avanture, pružajući vozačima veću slobodu izbora, atribut koji nastavlja pokretati liderstvo Avengera u svojoj kategoriji.

Dostizanje 200.000 narudžbi je izravan rezultat naše strategije: kompletan i prilagodljiv asortiman pogonskih sklopova, kultni dizajn, utjecajna komunikacija i karakteristike proizvoda u potpunosti usklađene s Jeep DNK-om. Za manje od godinu dana, Jeep Avenger je udvostručio volumen narudžbi. S rastom od 16 posto u narudžbama za električna vozila i 50 posto u hibridnim vozilima; elektrificirana vozila sada predstavljaju 66 posto preferencija, što potvrđuje rastuću potražnju za održivim i inovativnim rješenjima - rekao je Fabio Catone, šef brenda Jeep u proširenoj Europi.

image
Jeep

Nedavna TV reklama za model 4xe, u kojoj se pojavljuju poznati sportaši i koja spaja inspiraciju, avanturu i inovacije, pojačala je percepciju Jeepa kao izbora životnog stila. Rezultat se pretvorio u sposobnost dostizanja novih ciljeva: smanjenje prosječne starosti kupaca, povećanje broja ženskih kupaca i rast prodaje među obiteljima, što ističe efikasnost Avengera kao vozila za svakodnevnu mobilnost.

Još jedna značajna brojka je stopa osvajanja: tri od četiri kupca su novi u brendu, što pokazuje Jeepov uspjeh u privlačenju kupaca drugih brendova, dodatno učvršćujući njegovu reputaciju pouzdanog vozila za svakodnevnu upotrebu.

image
Jeep
image
Jeep
image
Jeep
image
Jeep
image
Jeep
image
Jeep
image
Jeep
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. listopad 2025 23:49