S 200.000 narudžbi u dvije godine od lansiranja na tržište, Jeep Avenger je učvrstio svoju ulogu strateške priče o uspjehu brenda, etablirajući se kao ključni igrač u europskom segmentu B-SUV vozila, vodeći među deset najprodavanijih B-SUV vozila u Europi.
Prvi električni SUV brenda Jeep, dizajniran i konstruiran kako bi zadovoljio potrebe europskog tržišta, stalno dobiva nove kupce zahvaljujući svojoj svestranosti, usklađenosti sa suvremenim načinom života i terenskom duhu koji ga čini jedinstvenim. Predstavljen 2022. godine i lansiran 2023. godine, Avenger je označio prekretnicu u strategiji elektrifikacije brenda. Ovo mu je omogućilo da brzo stekne poziciju na međunarodnom tržištu, jer se ponuda proširila benzinskim i hibridnim verzijama, čineći ponude brenda Jeep još atraktivnijim i pristupačnijim.
Uz dodatak varijante s pogonom na sva četiri korača, uključujući ekskluzivnu verziju North Face Edition: ograničeno izdanje od 4806 jedinica, nastalo iz suradnje s The North Faceom, koje kombinira ekskluzivni dizajn inspiriran planinskom topografijom, s izdržljivim materijalima i tehničkim karakteristikama napravljenim da se nose čak i s najzahtjevnijim terenom, Jeep dodaje još jednu stratešku prednost svom stilu, performansama i duhu avanture, pružajući vozačima veću slobodu izbora, atribut koji nastavlja pokretati liderstvo Avengera u svojoj kategoriji.
Dostizanje 200.000 narudžbi je izravan rezultat naše strategije: kompletan i prilagodljiv asortiman pogonskih sklopova, kultni dizajn, utjecajna komunikacija i karakteristike proizvoda u potpunosti usklađene s Jeep DNK-om. Za manje od godinu dana, Jeep Avenger je udvostručio volumen narudžbi. S rastom od 16 posto u narudžbama za električna vozila i 50 posto u hibridnim vozilima; elektrificirana vozila sada predstavljaju 66 posto preferencija, što potvrđuje rastuću potražnju za održivim i inovativnim rješenjima - rekao je Fabio Catone, šef brenda Jeep u proširenoj Europi.
Nedavna TV reklama za model 4xe, u kojoj se pojavljuju poznati sportaši i koja spaja inspiraciju, avanturu i inovacije, pojačala je percepciju Jeepa kao izbora životnog stila. Rezultat se pretvorio u sposobnost dostizanja novih ciljeva: smanjenje prosječne starosti kupaca, povećanje broja ženskih kupaca i rast prodaje među obiteljima, što ističe efikasnost Avengera kao vozila za svakodnevnu mobilnost.
Još jedna značajna brojka je stopa osvajanja: tri od četiri kupca su novi u brendu, što pokazuje Jeepov uspjeh u privlačenju kupaca drugih brendova, dodatno učvršćujući njegovu reputaciju pouzdanog vozila za svakodnevnu upotrebu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....