Nakon osvježene verzije Forthinga T5 EVO, elegantnog SUV-a iz C-segmenta, modela koji je kineski proizvođač Dongfeng Liuzhou Automobile izbacio na tržište u listopadu 2024, sada nam stiže prilično zanimljiv model koji je dobio i posebno izdanje, i dodatak imenu – Sport. Sam proizvođač kaže da Forthing T5 EVO Sport verzija donosi jedinstvenu kombinaciju stila, luksuza i napredne tehnologije, što ga čini idealnim izborom za vozače koji traže vozilo s karakterom.
Što se tiče njegovog vanjskog izgleda, posebno izdanje T5 EVO Sport donosi novi sportski dizajn prednjeg i stražnjeg branika. Osim toga, sa strane ozila se ističu ukrasne letvice na pragovima, koje izdanju Sport daju naglašen premium izgled.
Kad je riječ o dimenzijama, Sport verzija se ne razlikuje od osvježenog T5 EVO iz listopada prošle godine. One su sljedeće: duljina 4565 mm, širina 1860 mm, visina 1690 mm, međuosovinski razmak 2715 mm. Uz serijsko električno otvaranje i zatvaranje prtljažnik ima volumen 480 l, a kad se preklope nasloni stražnjih sjedala (omjer 40:60) raste do 1480 l.
Na prvi pogled, jasno je da je u odnosu na verziju Exclusive koju smo nedavno testirali, posebno izdanje dobilo novu konstrukciju prednjih sjedala. Ona su sada još sportskija i imaju integrirane naslone za glavu. Novost je i novi dizajn unutrašnjosti, koja je sad dobila svjetlije tonove, odnosno interijer je sada presvučen u krem/bež kožu. Ovako na slikama, to izgleda kao priličan korak naprijed.
Ipak, najzanimljivija je novost što je T5 EVO, odnosno njegova Sport verzija dobila dugoočekivanu promjenu koju smo često prizivali smatrajući da je to u današnjim, modernim automobilima – standard. Naime, Forthing T5 EVO Sport izdanje je dobilo novi multimedijski sustav s opcijama RDS, DAB, CarPlay i Android Auto.
Kad je riječ o pogonu izdanja Sport, uspoređujući dostupne tehničke podatke, primjetili smo da nema promjena. Dakle, Forthing T5 EVO Sport je opremljen provjerenim 1,5-litrenim (1481 cm³) rednim Mitsubishi četverocilindričnim benzinskim turbo motorom s direktnim ubrizgavanjem, najveće snage 177 KS (130 kW) pri 5600 okr./min. i najvećeg okretnog momenta od 260 Nm u rasponu 1500-4000 okr./min.
Za prijenos snage na prednja dva kotača i dalje se brine 7- brzinski mjenjač (7-DCT) s dvostrukom spojkom iz proizvodnih pogona Magna Steyr. Moderno izvedena ručica automatskog mjenjača je praktično smještena na središnjoj konzoli.
Kao i osvježeni T5 EVO, model Sport ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,7 sekundi, a krajnja brzina je 180 km/h. Čak i s ovom sportskom konfiguracijom, automobil održava izvrsnu potrošnju goriva u svojoj kategoriji od 6,9 l/100 km (kombinirana potrošnja prema WLTP-u). Emisije CO2 u kombiniranim uvjetima su 162 g/km (WLTP). Spremnik benzinskog goriva je 55 litara.
Za kraj, recimo kako je prodajna cijena Forthing T5 EVO modela razine opreme Exclusive 29.990 eura sa svim davanjima. Novo, posebno izdanje T5 EVO Sport ima nešto veću cijenu, koja iznosi 31.490 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....