Audi proširuje portfolio novog A6 s dva plug-in hibridna modela koji kombiniraju maksimalnu efikasnost i vrhunsku udobnost sa snažnim performansama.
I Audi A6 Avant e-hybrid quattro i A6 Sedan e-hybrid quattro mogu se naručiti u dvije razine snage - 220 kW i 270 kW. Nova generacija visokonaponske baterije u plug-in hibridima ima oko 45 posto veći kapacitet od prethodnika. Kao rezultat toga, 25.9 kWh (neto 20.7 kWh) snage je dostupno za električnu vožnju.
Novi plug-in hibridni modeli nude još veću fleksibilnost i efikasnost kombinirajući najbolje od električne vožnje s prednostima motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Kupci mogu birati između Avanta i Sedana, oba modela imaju dugi međuosovinski razmak, izduženu haubu i širok trag – što stvara snažan i prepoznatljiv izgled. Dok A6 Sedan e-hybrid quattro zrači elegancijom, Avant izražava dinamičan izgled sa svojim zadnjim dijelom, bočnim aerodinamičkim panelima i spojlerom na rubu krova. Oba modela pokazuju snažno prisustvo zahvaljujući upečatljivim zadnjim svjetlima, širokoj svjetlosnoj traci i Audi prstenovima postavljenim visoko.
Novi Audi A6 Avant e-hybrid quattro i Audi A6 Sedan e-hybrid quattro su dostupni u dvije razine snage. Vozila pokreće 2.0 TFSI motor snage 185 kW (252 KS) i elektromotor koji isporučuje do 105 kW. U verzijama s 270 kW i 500 Nm obrtnog momenta, Avant i Sedan mogu ubrzati do 100 km/h za 5,3 sekunde. S 220 kW i 450 Nm obrtnog momenta, vozila mogu ubrzati do 100 km/h za 6 sekundi. Sve varijante mogu dostići maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Srce plug-in hibridne tehnologije je visokonaponska baterija: Audi je povećao njen kapacitet na 25.9 kWh (neto 20.7 kWh), što je dobitak od oko 45 posto u usporedbi s prethodnikom. To znači da i Avant i Sedan mogu prijeći više od 100 kilometara isključivo na električnu energiju. Maksimalna snaga AC punjenja sada je 11 kW. Ako je baterija potpuno prazna, potrebno je samo 2,5 sata da se napuni do 100 posto.
A6 e-hybrid radi na električnu energiju što je duže moguće da bi u potpunosti iskoristio raspoloživu napunjenost baterije do vozačevog odredišta.
Sustav upravljanja hibridom novih modela je dizajniran za efikasnost, fleksibilnost i maksimalnu udobnost za kupce i zato automatski bira optimalnu strategiju rada. Sustavu su dostupna dva režima rada: „EV“ i „hybrid“. U EV režimu, plug-in hibridni modeli rade na električnu energiju. U hibridnom režimu, sustav upravljanja hibridom održava određenu razinu napunjenosti prema potrebi kako bi se sačuvalo dovoljno električne energije za kasniju upotrebu. Pored automatskog hibridnog režima, željena razina napunjenosti može se pojedinačno odabrati s pomoću digitalnog klizača.
U kombinaciji s quattro pogonom i standardnim upravljanjem na sva četiri kotača, elektrificirani mjenjač s dvostrukim kvačilom igra glavnu ulogu u dinamičnom iskustvu vožnje: povećava okretnost pri malim brzinama i pruža još veću stabilnost pri većim brzinama. Ovo poboljšava udobnost vožnje, kao i mjere koje osiguravaju još ugodniju akustiku u automobilu u usporedbi s prethodnikom, jer je zvučna izolacija poboljšana do 30 posto.
Sa sustavnom snagom od 220 kW, A6 Sedan e-hybrid quattro počinje od 65.800 eura u Nemačkoj, dok A6 Avant e-hybrid quattro počinje od 68.300 eura. Za višu razinu snage s 270 kW, cijene počinju od 75.050 eura za Sedan i 77.550 eura za Avant, pri čemu dva vrhunska modela dolaze sa sportskom standardnom opremom: S line opremom za enterijer i eksterijer, sportskim ovjesom, većim kotačima i crvenim kočničkim čeljustima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....