Kia EV4 je razvijen kako bi poboljšao privlačnost Kijine ponude električnih vozila, ciljajući na široku demografsku skupinu, ima moderan dizajn i napredne tehnologije koje odjekuju kod kupaca usmjerenih na životni stil željan istraživanja.
Kia EV4 jasan je odraz naše predanosti ponovnom promišljanju mobilnosti i širenju granica onoga što dizajn može postići. Nudeći i limuzinsku i hatchback varijantu, našim kupcima donosimo jedinstveno iskustvo modernosti i praktičnosti koji definira Kia EV obitelj na način koji odgovara njihovim različitim životnim stilovima i potrebama. Nudeći svjež pogled na limuzinu, EV4 ima elegantnu siluetu s niskim nosom i dugim repom. Hatchback je okretan, svestran svestrani automobil. Prepoznatljiv i čist, napravljen je kako bi bio izvrstan u svakoj situaciji - rekao je Karim Habib, izvršni potpredsjednik i vođa Kijinog globalnog dizajna.
Što definira dizajn Kia EV4? Ukorijenjen u Kijinoj filozofiji dizajna ‘Opposites United‘, EV4 simbolizira sklad postignut kroz kontraste na način koji dosad nije viđen u kompaktnom segmentu. Ovaj etos je naglašen u dinamičnim profilima vozila, koji spajaju oštre, osebujne linije s odvažnim, tehničkim detaljima. EV4 prikazuje Kijinu viziju sljedeće generacije električnih limuzina kroz svoju inovativnu siluetu, predstavljajući novu tipologiju na jedinstvenom tržištu električnih vozila.
Svaki element dizajna EV4 govori o karakteru koji razmišlja prema napretku, utjelovljujući osjećaj slobode i istraživanja koji odgovara vozačima koji traže inovacije i svestranost. S obje varijante Kijin jedinstveni pristup dizajnu osigurava da se u oba slučaja kupci podjednako osjećaju kao kod kuće na urbanim ulicama ili u avanturama.
Koje karakteristike spoljašnjosti donosi limuzinska varijanta Kia EV4? Upečatljiv dizajn prednjeg dijela limuzine i hatchbacka ima Kijin inovativni „električni“ tigrov nos, upotpunjen okomito postavljenim prednjim svjetlima i ikoničnim svjetlosnim potpisom marke koji podsjeća na mapu zvijezda. Ova dinamična kombinacija naglašava širok, sportski stav vozila dok naglašava njegov prefinjeni, vrhunski karakter.
Limuzina EV4 ponovo zamišlja tipologiju limuzine s elegantnom, aerodinamičnom siluetom koja uključuje nisku liniju poklopca motora koja teče unazad do dizajna s dugim repom. Krovni spojler, jedinstven za EV4, pojačava vrhunsku estetiku vozila, dok strojno obrađeni 19-inčni kotači sa zamršenim uzorcima tehničkih pruga ističu Kijin ‘Opposites United‘ dizajnerski duh. Zajedno, ove karakteristike daju progresivnu prisutnost. Sa zadnje strane, limuzina EV4 nastavlja ovaj pristup s prepoznatljivim dvodijelnim zadnjim spojlerom koji radi u kombinaciji s vertikalnim svjetlosnim jedinicama kako bi ojačao široki stav i pionirski duh vozila. Čist dizajn branika, naglašen tehničkim uzorkom na mjestu gdje se susreću s vratima prtljažnika, naglašava Kijinu pozornost posvećenu detaljima i naprednom dizajnu.
Koje karakteristike spoljašnjosti karakteriziraju Kia EV4 hatchback? EV4 hatchback ima suvremen, čvrst izgled, definiran njegovim kontrastnim crnim okomitim C-stupovima i jasno izvedenim linijama. Robusni blatobrani i strojno obrađeni 19-inčni kotači dodaju vizualnu snagu i osjećaj dinamične energije, dok geometrijski uzorci primijenjeni na donje dijelove karoserije automobila naglašavaju njegovu inovativnu prirodu. Zadnji profil hatchbacka odražava snažne proporcije njegovog limuzinskog brata dok dodaje vlastiti jedinstveni karakter. Oštro oblikovane linije, široko postavljena zadnja svjetla i kosi zadnji prozor stvaraju čist, robustan izgled. Odvažni uspravni ukrasi C-stupa pružaju kontrastni vizualni element, naglašavajući proporcije i dizajnerski identitet vozila.
Koje karakteristike dizajna eksterijera karakteriziraju Kia EV4 GT-Line? EV4 GT-Line ima ekskluzivne elemente dizajna uz inovativni osnovni model, stvarajući dinamičniji karakter. Prednji i zadnji branik u obliku krila daju jači, uglađeniji dojam, dok kotači od 19 inča s trokutastim motivom naglašavaju futuristički, sportski dojam vozila.
Dužina limuzine je 4730 mm (hatchback 4430 mm), širina iznosi 1860 mm (obje verzije), visina limuzine je 1480 mm (hatchback 1485 mm), a međuosovinski razmak 2820 mm (obje verzije). Kada se približavate automobilu, Kijin digitalni ključ 2.02 zasnovan na pametnom telefonu pruža jednostavan pristup, pokretanje motora i funkcije daljinske kontrole. Pristup se može dijeliti s do 15 uređaja, uključujući Apple WatchTM, preko aplikacije.
Kombinirajući ekrane od 12,3 inča, 5,3 inča i 12,3 inča, 30-inčni široki ekran u EV4 postavlja vodeće standarde u klasi. Uz to ovaj model stavlja snažan fokus na udobnost, prostor i praktičnost, uz prtljažni prostor od 490 litara (435 litara za hatchback). Intuitivna fizička dugmad za korištenje, dinamično osvjetljenje dobrodošlice i ambijentalno osvjetljenje dodatno poboljšavaju korisničko iskustvo.
Napravljene na Kijinoj namjenskoj 400 V električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP), obje varijante EV4 imaju koristi od izbora standardne konfiguracije baterija (58,3 kWh) ili baterija dugog dometa (81,4 kWh). Prednji elektromotor od 150 kW/204 KS omogućava ubrzanje do 100 km/h za 7,4 i 7,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 170 km/h za obje varijante. Serija aerodinamičkih poboljšanja pomaže ujednačavanju protoka zraka ispod vozila i rezultira ultra niskim koeficijentom otpora. Ovo omogućava EV4 limuzini da isporuči domet od 430 kilometara u slučaju standardnog modela i 630 kilometara u verziji dugog dometa. EV4 hatchback u verziji dugog dometa nudi 590 kilometara kada je potpuno napunjen, prema WLTP standardima. Punjenje od 10-80 posto može se postići za 29, odnosno 31 minuta, dok EV4 ima ugrađeni punjač od 11 kW.
EV4 limuzina će se proizvoditi u Kijinoj tvornici Autoland Gwangmyeong EVO u Južnoj Koreji, dok će se hatchback proizvoditi samo u Slovačkoj, prije svega za prodaju u Europi. Proizvodnja će početi sredinom ožujka za korejski model limuzine, a u drugoj polovini godine za hatchback EV4 samo za Europu. Proizvodnja za Sjevernu Ameriku i druge regije planirana je za kasnije tijekom godine. Kia EV4 bi trebala biti u prodaji na korejskom tržištu od ožujka, s europskim lansiranjem u drugoj polovini godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....