Samo nekoliko mjeseci od lansiranja Alfa Romea Junior Hybrid Q4 je prikupio je preko 27.000 narudžbi diljem svijeta, od čega značajan udio u potpuno električnoj konfiguraciji. Sada je sve spremno za višu razinu koja će pružiti priliku svima da saznaju detalje u evoluciji Q4 tehnologije.
Značajne brojke za koje se očekuje da će porasti uvođenjem nove Ibride Q4, varijante s pogonom na sve kotače s automatiziranim upravljanjem osovinom pogona na stražnje kotače. U pogledu učinkovitosti, novi model je mjerilo u kategoriji: budući da nema fizičke veze između dviju osovina, povećanje težine je izuzetno malo, a posljedično su potrošnja i emisije CO2 jednako niske. Junior Ibrida Q4 dolazi s nezavisnim stražnjim ovjesom MultiLink na ovoj platformi, kako bi se osigurala najveća udobnost i najviše razine užitka u svakodnevnoj vožnji.
Lansiranjem nove Q4 tehnologije, Junior linija je stoga proširena, čineći je najopsežnijom u segmentu i kupcima dajući slobodan izbor između potpuno električnih motora (idealnih za grad) ili Hybrid (savršenih za velike udaljenosti) i različitih verzija: Junior Elettrica za uživanje u svakodnevnoj sportskoj vožnji; Junior Veloce za one koji traže ekstremni sportski stil; i Junior Ibrida Q4, za maksimalnu trakciju i sigurnost u svim uvjetima, posebno u slučaju lošeg prianjanja, bez kompromisa u težini i učinkovitosti.
Junior Ibrida Q4 kombinira 1,2-litreni turbo motor sa 136 KS (100 kW) i dva elektromotora od 21 kW (28,6 KS). Konfiguracija ima električni motor na prednjoj osovini, integriran u 6-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i drugi motor postavljen na stražnjoj osovini, osiguravajući vuču bez fizičke veze između dviju osovina. Ovaj raspored osigurava optimalnu raspodjelu okretnog momenta, jamčeći izvrsnu trakciju u svim uvjetima vožnje. Stražnji motor opremljen je reduktorom koji višestruko povećava okretni moment na stražnjim kotačima, osiguravajući maksimalnu trakciju i stabilnost.
Prvi puta na ovoj platformi, neovisni stražnji ovjes MultiLink je dizajniran kako bi osigurao maksimalnu udobnost za svakodnevnu vožnju i poboljšao trakciju u svim uvjetima na cesti. Osim toga, opruge, amortizeri i stabilizatorske poluge posebno su razvijeni za ovu konfiguraciju. Ovaj napredni sustav ovjesa pruža povećanu sposobnost upijanja neravnina na tlu, osiguravajući vrhunsku udobnost za sve putnike i izvrsno upravljanje. Sustav Q4 automatski se aktivira na temelju uvjeta prianjanja i nagiba ceste, osiguravajući da je pogon na sva četiri kotača uvijek dostupan pomoću tehnologije Power Looping, kako bi automobil zadržao trakciju Q4 čak i pri slabije napunjenoj bateriji.
Što se tiče estetike, istaknute karakteristike modela Junior Ibrida Q4 su nova reinterpretacija oznake ‘Leggenda‘, Full LED prednja svjetla i 18-colni aluminijski naplatci. Putnički prostor ukrašen je ekskluzivnim značajkama poput kožnog upravljača, grijanih Spiga sjedala od vinila i tkanine (električno podešavanje vozačevog sjedala s masažom i ručnim podešavanjem u 6 smjerova za suvozačevo sjedalo), 10,25” infotainment sustav s navigacijom, zvučni sustav sa 6 zvučnika te papučice i pragovi vrata od aluminija.
Pozornost posvećena detaljima također je osigurana elegantnim i karakterističnim unutarnjim osvjetljenjem u 8 boja koje označava ventilacijske otvore, središnji tunel i kultni teleskop. Također kao standard, autonomna vožnja razine 2, stražnja kamera od 180°, električna stražnja vrata bez upotrebe ruku i sustav bez ključa s tehnologijom pristupa iz blizine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....