Mercedes-Benz je u Münchenu predstavio svoj novi GLC, SUV koji je godinama bio najpopularniji model marke s "trokrakom zvijezdom". Potpuno novi električni GLC s EQ tehnologijom označava prekretnicu u segmentu srednje velikih SUV modela Mercedesa. Predvodi put svojim upečatljivim dizajnerskim jezikom i inteligencijom koju pokreće MB.OS supermozak s umjetnom inteligencijom.
Izrađen prvenstveno s električnim pogonom, kao prvi model u potpuno novoj obitelji vozila, ističe se performansama, dometom, učinkovitošću i brzinom punjenja. Istovremeno postavlja nove standarde u svojoj klasi za dizajn, vrijednost, svestranost i prostor. Potpuno novi GLC nudi još više prostora za noge i glavu od svojih konvencionalno pogonjenih bratskih modela, kao i impresivnu vučnu snagu od 2,4 tone.
Novi GLC utjelovljuje klasične proporcije Mercedes-Benz SUV-a srednje veličine na moderan i privlačan način. To je prvi Mercedes-Benz s redizajniranom kromiranom rešetkom koja definira brend. Kao osvijetljeno visokotehnološko remek-djelo, ova ikonična rešetka redefinira lice brenda, odišući prestižem i samopouzdanjem. Dinamična silueta, sa svojim skulpturalnim linijama ramena i izraženim lukovima kotača, naglašava njegovu snažnu prisutnost.
S međuosovinskim razmakom koji je 84 mm duži u usporedbi s GLC-om s motorom s unutarnjim izgaranjem, putnici mogu uživati u iznimno prostranoj i udobnoj vožnji. Rezultat je 13 mm više prostora za noge i 46 mm više prostora za glavu sprijeda, dok putnici straga imaju koristi od 47 mm više prostora za noge i 17 mm više prostora za glavu. Za one kojima je potrebno puno prostora za pohranu, GLC to pokriva. Prtljažnik nudi velikodušnih 570 litara kapaciteta, a kada se stražnja sjedala preklope, proširuje se na impresivnih 1740 litara. Osim toga, prednji prtljažnik doprinosi dodatnih 128 litara kapaciteta i može se djelomično električno otvoriti putem dodirnog upravljanja.
Mercedes-Benz postavlja nove standarde u opremi interijera s opcionalnim Vegan paketom, podiže dizajnersku filozofiju senzualne čistoće unutrašnjosti na novu razinu. Veličanstveno lebdeći potpuno novi besprijekorni MBUX HYPERSCREEN stvara impresivno, impresivno prostorno iskustvo s digitalnom elegancijom. Aktivna ambijentalna rasvjeta pojačava futuristički dojam. Velikodušno prošireni prostor, posebno straga, i standardni panoramski krov čine da unutrašnjost izgleda otvoreno i elegantno. Kao opcija, panoramski krov SKY CONTROL dostupan je s podesivim staklom i ambijentalnom rasvjetom koja osvjetljava 162 zvijezde na noćnom nebu. Visokokvalitetni materijali osiguravaju prvoklasnu haptiku i eleganciju - uključujući opcije bez životinja.
Nova sjedala GLC-a nude najveću udobnost, osiguravajući da vozači i putnici stignu osvježeni čak i nakon mnogo kilometara. Sva dostupna sjedala certificirana su njemačkim AGR pečatom od ‘Aktion Gesunder Rücken‘(Organizacija za zdrava leđa). Novi upravljač dizajniran je da bude još više ergonomska i intuitivnija za korištenje.
Potpuno novi besprijekorni MBUX HYPERSCREEN od 99,3 cm (39,1 inča) najveći je zaslon u Mercedes-Benzu do sada. Njegova iznimna oštrina zahvaljuje visokoj rezoluciji i inovativnoj tehnologiji matričnog pozadinskog osvjetljenja. U kombinaciji s novim stilovima, ova tehnologija stvara jedinstven osjećaj digitalne sofisticiranosti i vodi do potpuno novog impresivnog iskustva u unutrašnjosti.
Dizajniran da se lako prilagodi različitim potrebama i načinima života, nastavlja GLC nasljeđe u električnom obliku – ikoničan, svestran, intuitivan i uglađen. Mercedes-Benz će ponuditi raznolik portfelj pogonskih sustava za svaki zahtjev kupca. S impresivnim dometom, snažnim performansama i udobnošću koja se očekuje od Mercedes-Benza, novi GLC definira budućnost električne vožnje. Pri lansiranju na tržište najprije stiže vrhunski model, GLC 400 4MATIC s 360 kW (490 KS) i dometom do 713 km. Uslijedit će još četiri impresivna modela.
Bilo da se radi o opuštenom vikend izletu, brzoj vožnji na dugoj relaciji autocestom ili posljednjim neasfaltiranim kilometrima na putu do kampa ili skijaškog doma – novi GLC nudi optimalnu ravnotežu između dinamike vožnje i udobnosti vožnje u svim situacijama. Zahvaljujući provjerenoj tehnologiji zračnog ovjesa iz Mercedes Benz S klase, neravnine i vibracije gotovo se u potpunosti apsorbiraju, osiguravajući izuzetno glatku vožnju.
GLC je opremljen novim One-Box kočionim sustavom koji pruža stabilan i siguran osjećaj papučice kočnice, bez obzira na to koči se rekuperacijom energije ili konvencionalnim kočenjem trenjem. Za svaki proces kočenja sustav izračunava maksimalnu rekuperaciju i minimalnu upotrebu kočnice trenjem. U svakodnevnoj vožnji, potpuno novi GLC generira električnu energiju tijekom kočenja u preko 99 posto slučajeva. Performanse rekuperacije iznose do 300 kW i značajno doprinose povećanju dometa. Vozači imaju na raspolaganju četiri razine rekuperacije: D- (maksimalna razina rekuperacije), D (standardna rekuperacija), D+ (bez rekuperacije) i D Auto (inteligentna rekuperacija).
Prema trenutačnim prognozama, potpuno novi GLC može napuniti domet do 303 km za deset minuta. Inovativni sustav baterija GLC-a temelji se na visoko integriranoj modularnoj arhitekturi i uključuje litij-ionsku bateriju s iskoristivim energetskim sadržajem od 94 kWh. Takozvani DC pretvarač ugrađuje se ovisno o zemlji. To omogućuje punjenje na brzim punionicama od 400 volti.
Električni GLC također je pripremljen za spajanje na električnu mrežu. Kada je spojen na kompatibilnu dvosmjernu DC punionicu, može pohranjivati solarnu energiju i služiti kao dobavljač energije za dom (V2H) ili električnu mrežu (V2G).
Električni GLC također pruža impresivnu toplinsku udobnost zimi. Standardna višeizvorno toplinska pumpa koristi otpadnu toplinu iz električne pogonske jedinice, baterije i okolnog zraka za učinkovito grijanje unutrašnjosti. Odgovarajuće hlađenje baterije omogućuje vrlo visoke performanse punjenja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....