U Italiji se pojavila nova TV reklama posvećena novom Ypsilonu HF s 280 KS i Ypsilonu HF Line – dva čista izraza sportskog DNK brenda i važnih strateških koraka u njegovoj evoluciji. U stvari, bliži se datum dolaska Ypsilon HF modela – visokoperformansnog cestovnog modela – i prednarudžbe Ypsilon HF Line modela, koji donosi HF jezik na pristupačnije pogonske sklopove, a istovremeno zadržava svoj prepoznatljiv stil i oznaku. Novi video prikazuje različite ličnosti dva nova Lancia vozila, ističući performanse Ypsilon HF električnog modela od 280 KS i Ypsilon HF Line modela (dostupan kao hibrid sa 110 KS i kao električna verzija sa 156 KS).
Novi Ypsilon HF Line dolazi ekskluzivnim dizajnerskim detaljima, od posebnog prednjeg branika, preko 17-inčnih aluminijskih felgi, do tamno brušenih završnih obrada. Unutra, sportska prefinjenost se nastavlja visokokvalitetnim materijalima, perforiranim kožnim volanom i ekskluzivnim S.A.L.A. digitalnim sučeljem. S druge strane, Ypsilon HF je cestovna verzija visokih performansi prvog vozila iz nove ere brenda i ima potpuno električni motor od 280 KS.
Uz ubrzanje do 100 km/h za 5,6 sekundi, Ypsilon HF kombinira superiorne performanse s dizajnom inspiriranim najradikalnijim vozilima iz prošlosti Lancije, uključujući spušteni ovjes i prošireni trag kotača. Ova verzija prikazuje obnovljenu posvećenost brenda proizvodnji moćnih i uzbudljivih vozila koja kombiniraju održivost i inovacije. Lancia je potvrdila da Ypsilon HF ima širi trag kotača, sportski ovjes, nove kotače od 18 inča, kao i dotjerani vanjski izgled (auto je 4 cm širi od standardnog modela) i unutrašnjost sa sportskim HF sjedištima i volanom s HF logom.
Kako se navodi, Ypsilon HF je izraz najkonkurentnije duše brenda i visokih performansi. Lancia je ponovo inspirirana svojom prošlošću, reinterpretirajući je da gleda u budućnost s velikom ambicijom.
Novi Ypsilon HF i Ypsilon HF Line nose novi HF logo - suvremenu i perspektivnu verziju povijesnog znaka. Simboli naslijeđa, osnovni elementi značke - HF akronim i kultni slon - pojednostavljeni su i u liniji i u formi, stvarajući novu ravnotežu koja prenosi inovativnost, premium i talijanski duh, s notom eklekticizma, a sve to uz poštovanje nepogrešivih geometrija brenda Lancia. Konkretno, boje potiču od službenog logotipa Fulva Coupe iz 1966. godine, dok je nagib slova inspiriran logotipom Lancije Delte iz 1990-ih da bi se izrazila brzina i radikalnost.
S novim Ypsilon HF i Ypsilon HF Line modelima, Lancia otvara novo poglavlje u svojoj povijesti – ono koje crpi snagu i iz inovacija i iz sjećanja. Iako služe različitim misijama, oba vozila dijele isti duh i odlučnost koju utjelovljuje "crveni slon". U promotivnom videu, on nas vodi kroz gradski pejzaž u plemenskim ritmovima, sve dok konačno ne poprimi oblike na nebu, postajući moćna, kvazi-mitološka slika. Jer kada crveni slon ponovo poleti, legenda se ponovo rađa – i ništa je ne može zaustaviti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....