Mitsubishi se vratio na europsku automobilsku scenu i to snažnije nego ikada. Nakon nekoliko godina tišine i fokusiranja na modele poput Colta i ASX-a, samuraj se vratio u Dalmaciju s modelom koji u potpunosti odražava njegovu izvornu filozofiju i kvalitetu te izaziva premium konkurenciju. Novi Outlander PHEV nije samo nasljednik legendarnog modela koji je bio prvi plug-in hibrid uopće – on je SUV koji se ravnopravno nosi, pa i nadmašuje neke modele iz znatno skupljih segmenata.
Od novog ovlaštenog distributera i servisera za cijelu Dalmaciju smo dobili slike sa predstavljanja te doznajemo kako Outlander PHEV stiže s jasnim ciljem: redefinirati što vozači mogu očekivati od SUV-a srednje klase. Proizveden u japanskoj tvornici Okazaki, ovaj model kombinira profinjeni dizajn, najnoviju tehnologiju, iznimnu udobnost i dojmljivu snagu.
Tehnologija koja impresionira
Novi Outlander pokreće unaprijeđeni plug-in hibridni sustav koji spaja 2.4 benzinac sa dva snažna elektromotora – jedan sprijeda (116 KS, 255 Nm) i jedan straga (136 KS, 195 Nm).
Zahvaljujući novoj litij-ionskoj bateriji kapaciteta 22,7 kWh, vozilo može prevaliti do 86 km u isključivo električnom načinu vožnje prema WLTP ciklusu, a do „stotke“ dođe za nekih 6,5 sekundi što je u njegovoj klasi vozila poprilično iznenađujuće za ovakav „tenk“ koji teži preko 2 tone. Ukupna snaga sustava iznosi impresivnih 306 KS, uz prosječnu potrošnju od svega 0,8 litara na 100 kilometara.
Baterija se puni brzo – od 10 do 80 % za otprilike 30 minuta putem brzih punionica, dok se kod kuće može puniti putem klasične utičnice. Ovo Mitsubishi pozicionira kao jednog od najsvestranijih SUV-ova u klasi.
Luksuz i udobnost koji se rijetko viđaju
Unutrašnjost novog Outlandera pokazuje da je Mitsubishi ozbiljno pristupio luksuzu i zagazio u klasu premium vozila. Vrhunska zvučna izolacija i luksuzni detalji sjedala čine svako putovanje užitkom. Kabina nudi prostranost za cijelu obitelj i prtljažni prostor koji se proteže od 495 do čak 1.422 litre. Materijali su meki, izrade precizne, a opcije kožne presvlake s kontrastnim šavovima daju osjećaj vozila iz top premium segmenta.
Vozači će posebno cijeniti ergonomska sjedala s masažom, tihom klimom, memorijom električnih sjedala ili otvaranje električnog prtljažnika pokretom noge ispod stražnjeg branika i još hrpu toga. Otišlo su toliko daleko da se vaš Outlander pretvari u pokretnu koncertnu dvoranu koja ima čuveni Yamaha audio sustav s 12 zvučnika, što ga čini prvim takvim vozilom na svijetu!
Vrhunska povezivost i sigurnost
Outlander dolazi s nizom naprednih tehnologija: digitalni retrovizor s prikazom od 360 stupnjeva sa čak 4 kamere, vozački zaslon i infotainment od 12,3 inča, Apple CarPlay i Android Auto povezivost, kao i "Hello Mitsubishi" glasovne naredbe te Mitsubishi mobilnu aplikaciju. Utičnice od 1.500 W u kabini i prtljažniku omogućuju napajanje kućanskih uređaja ili laptopa.
Uz to, tu je i sustav od četiri pogona s izborom između čak sedam režima vožnje, što Outlandera čini idealnim partnerom za gradske ulice, autoceste, ali i testiranim u realnim uvjetima za puno zahtjevnije terene.
Premijera u Dalmaciji
Već sada možete rezervirati prve primjerke novog Outlandera PHEV koji u Dalmaciju stižu u petom mjesecu, a premijerno će ga predstaviti Mitsubishi Dalmacija, ovlašteni zastupnik pod autokućom Prizmić. Salon se privremeno nalazi u Koteksovoj garaži u Splitu, do skorog otvorenja novoizgrađenog salona na novoj lokaciji.
Letite prvom klasom za cijenu ekonomske
Nova, četvrta generacija Outlandera dokazuje da Mitsubishi nije zaboravio kako se proizvodi vrhunski PHEV SUV koji bi itekako mogao održati lekciju puno luksuznijinim markama - obzirom da je sa svim svojim karakteristikama, kvalitetom izrade i posvećenosti detaljima u najmanju ruku al-pari, pa za neke čak i iznad, a cijenom od 59.000 eura za osnovni model, konkurentniji od većine vozila u toj klasi.
Voziti Outlandera će vam dati osjećaj kao da letite prvom klasom, po cijeni srednje ekonomske – takav omjer cijene i kvalitete još jednom potvrđeno, znaju nam najbolje pružiti upravo Japanci.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....