Volkswagen s ponosom najavljuje početak pretprodaje potpuno nove generacije svog najprodavanijeg SUV modela -T-Roc. Ovaj model, koji je od 2017. godine prodan u više od dva milijuna primjeraka, sada dolazi s brojnim inovacijama i značajnim unapređenjima u svim segmentima, potvrđujući svoju poziciju jednog od najuspješnijih Volkswagenovih vozila na svjetskom tržištu.
Progresivan dizajn i napredna tehnologija
Novi T-Roc donosi progresivan i prepoznatljiv dizajn prednjeg i stražnjeg kraja čime ostavlja snažan dojam u segmentu kompaktnih SUV vozila. Dizajnerski tim je reinterpretirao svaki detalj, zadržavajući prepoznatljivu siluetu i DNK modela, ali istovremeno uvodeći elemente koji ga svrstavaju u novo doba Volkswagenove ponude. Posebno se ističu nova „IQ.LIGHT – matrix LED glavna svjetla“ i osvijetljeni VW logotipi koji dodatno naglašavaju suvremenost i tehnološku naprednost vozila.
Unutrašnjost inspirirana višom klasom
Unutrašnjost novog T-Roca podignuta je na potpuno novu razinu zahvaljujući korištenju visokokvalitetnih materijala, poput višeslojne platnene podloge instrumentne ploče i detaljno provjerene umjetne kože. Progresivan, čist dizajn i inovativne tehnologije, poput novog „Digital Cockpit Pro“ i Head-up zaslona, stvaraju ambijent koji povezuje osjećaj doma s naprednom funkcionalnošću. Ergonomija je dodatno unaprijeđena, a praktična rješenja poput novih ručica za otvaranje vrata i ambijentalnog osvjetljenja kroz perforirane površine presvučene umjetnom kožom, čine svakodnevnu upotrebu još ugodnijom.
Tehnološki iskorak i održivost
Novi T-Roc temelji se na najnovijoj evoluciji modularne poprečne platforme MQB evo, što mu omogućuje preuzimanje brojnih tehnoloških rješenja iz većih Volkswagen modela poput Tiguana i Tayrona. Zahvaljujući tome, T-Roc sada nudi napredne sustave potpore vozaču, uključujući novu generaciju „Travel Assist“ sustava, koji pomaže pri promjeni voznog traka i proaktivno reagira na prometne uvjete te „Park Assist Pro“ s mogućnošću automatskog parkiranja putem pametnog telefona. Dodatno, vozilo je opremljeno sustavom upozorenja pri izlasku iz vozila, čime se dodatno povećava sigurnost svih putnika.
Motorizacija
U pogledu pogona, novi T-Roc serijski dolazi s učinkovitim blagim hibridnim turbobenzinskim motorima (eTSI) i automatskim DSG mjenjačem, dok je oko 20% plastičnih dijelova izrađeno od reciklata, što je rekord za Volkswagen i potvrda predanosti održivosti. Svim verzijama pogona zajednički je pogon na prednje kotače, a kasnije će biti dostupna i verzija s pogonom na sve kotače (4MOTION). eTSI motor s početkom prodaje dolazi u dvije izvedbe: 85 kW/116 KS i 110 kW/150 KS.
Više prostora i udobnosti
Prostranost i praktičnost dodatno su poboljšani - druga generacija T-Roca duža je za 122 mm, a međuosovinski razmak povećan je za 28 mm, što se izravno odražava na više prostora za putnike i prtljagu. Kapacitet prtljažnika sada iznosi 475 litara, što ga čini idealnim izborom za obitelji i duga putovanja. Vrhunska verzija „Style“ prvi put donosi električno namjestivo ergoActive sjedalo s funkcijom masaže, čime se udobnost podiže na razinu srednje i više klase.
Prilagodljiva oprema i bogata ponuda
Ponuda opreme osmišljena je tako da bude pregledna i prilagođena potrebama kupaca - od osnovne verzije „T-Roc“, preko „Trend“ i „Life“ paketa opreme do vrhunskih „Style“ i „R[1]Line“ izvedbi. Kupci mogu birati između šest boja karoserije i dvobojnog laka za krov, a dostupni su i brojni paketi dodatne opreme, uključujući adaptivnu regulaciju voznog postroja, premium sound sustav i paket „Black Style“.
Početak pretprodaje i dolazak na tržište
Pretprodaja novog T-Roca upravo je započela u Hrvatskoj dok se prvi primjerci na cestama očekuju početkom godine. Ulazni model u Hrvatskoj je T-Roc 1.5 eTSI (116 KS) koji starta sa cijenom od 28.991,16 €. Model Trend sa eTSI agregatom od 116 KS starta od 30.223,79 €, dok model Life starta sa cijenom od 32.425,09 €. Luksuzni model T-Roc 1.5 eTSI (116 KS) Style kreće od 34.820,18 €, dok će sportski1.5 eTSI (150 KS) R-Line za narudžbu biti dostupan nešto kasnije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....