StoryEditorOCM
Auto-motoPrestižni SUV

Novi XPENG G9 postavlja standard: vodeći je u brzini punjenja, inovacijama, inteligenciji i održivosti

Piše Robert Radica
8. rujna 2025. - 18:30

Globalni vodeći proizvođač pametnih električnih vozila temeljenih na vrhunskoj umjetnoj inteligenciji i inovacijama XPENG, s ponosom najavljuje europski debi novog ultra-pametnog prestižnog SUV-a XPENG G9, koji spaja  bezvremenske dizajnerske elemente europske estetike s mobilnošću budućnosti.

Novi XPENG G9 postavlja standard: vodeći u brzini punjenja, inovacijama, inteligenciji i  održivosti.

„XPENG G9 2025 nije samo SUV – to je izjava o tome kako bi električni luksuz trebao izgledati u sljedećoj generaciji,” izjavio je izvršni direktor XPENG-a, He Xiaopeng. „Svaki  detalj odražava našu nepokolebljivu predanost eleganciji, inovacijama i okolišu.”

Novi XPENG G9 nastavlja inovativnu ostavštinu svog prethodnika s još profinjenijim i minimalističkim vanjskim izgledom, koji karakterizira odvažna nova maska s integriranim geometrijskim dizajnom i diskretno postavljenim 3D milimetarskim radarom. SUV je sada serijski opremljen novim 20-inčnim aluminijskim naplatcima, vratima s mekanim zatvaranjem i električnim prtljažnikom s funkcijom beskontaktnog otvaranja.

image
Xpeng

Za poboljšanje oblika i funkcionalnosti XPENG predstavlja najnoviji UWB ključ te elegantne skrivene kvake na vratima, koje omogućuju besprijekorno i ultra-premium korisničko iskustvo.

Pionirska litij-željezno-fosfatna (LFP) baterija – Prva u svojoj klasi

U središtu revolucionarnih performansi novog XPENG G9 nalazi se pionirska litij-željeznofosfatna (LFP) baterija s kapacitetima od 79 kWh i 93,1 kWh – prva takva u svojoj klasi.

Baterija ne sadrži rijetke minerale poput kobalta, mangana i nikla, što naglašava XPENG-ovu predanost zelenijoj i sigurnijoj električnoj mobilnosti.

Ovaj pogonski sklop nove generacije podržan je XPENG-ovom 5C AI baterijom za superbrzo punjenje i 800V arhitekturom, prisutnom u svim verzijama. Sustav omogućuje punjenje od 10  do 80 posto za samo 12 minuta, doseže vrhunsku snagu od 525 kW i omogućuje više od 450 kilometara dosega u samo 10 minuta. Maksimalni domet prema WLTP iznosi 585 kilometara, pri čemu vozilo postiže najbolju energetsku učinkovitost u klasi – 18,4 kWh na 100 kilometara.

image
Xpeng

Dizajniran za udobnost, luksuz i praktičnost

Novi XPENG G9 dizajniran je za maksimalnu udobnost i ističe se vodećim prostorom za glavu i noge te panoramskim krovom sa zvjezdanim efektom. Prednja sjedala opremljena su funkcijama grijanja, ventilacije i masaže, dok stražnja sjedala nude udobnost usporedivu s kaučem.

Riječ je o prestižnom SUV-u s idealnim proporcijama (dimenzije: 4891 × 1937 × 1680 mm, međuosovinski razmak 2998 mm). Impresivan je i kapacitet prtljažnika: 660 litara u osnovnom prtljažnom prostoru i do 1576 litara sa spuštenim stražnjim sjedalima. Uz dodatnih 71 litru u prednjem prtljažniku (frunk), novi XPENG G9 nudi više nego dovoljno udobnosti i praktičnosti za cijelu obitelj.

Unutrašnjost koja izražava mir, vrhunsku izradu i pametnu tehnologiju

U unutrašnjosti novi XPENG G9 redefinira iskustvo luksuznog električnog vozila. Kabina je prostor mira, precizne izrade i pametne tehnologije. Dostupna je u četiri profinjene tematske izvedbe – uključujući novu boju Coffee Brown – i pruža izniman osjećaj smirenosti, budući da je čak 95 % površina obloženo mekanim materijalima ugodnim na dodir.

Sjedala u vodećem razredu uključuju pravu Nappa kožu (u verzijama Long Range i Performance), 26 mm memorijske pjene s usporenim povratom i 12-slojni ergonomski dizajn. Kroz cijelu kabinu dostupan je Shiatsu masažni sustav s 10 točaka (u verzijama Long Range i Performance), razvijen u suradnji s ortopedskim stručnjacima. Putnici na stražnjim sjedalima uživaju u potpuno električnom podešavanju naslona, grijanju, ventilaciji i masaži, najvećem kozmetičkom ogledalu u segmentu te 14,96-inčnom zaslonu za zabavu.

image
Xpeng

Udobnost tijekom vožnje dodatno poboljšava ekskluzivni sustav ovjesa koji kombinira vrhunsku inženjersku preciznost. Verzija Performance omogućuje do 100 mm prilagodljive visine vožnje zahvaljujući zračnom ovjesu, 50 % prilagodljivosti krutosti i 30 % bolju stabilnost u zavojima

Kočioni sustav klase sportskih automobila

XPENG-ovi patentirani hidraulički nosači Taichi, Boschov IPB sustav kočenja bez mehaničke veze (brake-by-wire) i namjenski EPB upravljač osiguravaju preciznu upravljivost i kočione performanse klase sportskih automobila, s kočionim putem od samo 33,9 metara pri brzini od 100 km/h.

Akustična udobnost doseže nove visine u novom XPENG G9, jer razina buke u  unutrašnjosti iznosi samo 35 dB u mirovanju i 53,9 dB tijekom vožnje.

Panoramski krov s trostrukim srebrnim premazom, prvi u segmentu, blokira 99,99 % UV zračenja i smanjuje temperaturu u kabini za do 8 °C, čime se osigurava optimalna udobnost u svim uvjetima.

image
Xpeng

Svaki novi XPENG G9 serijski je opremljen procesorom NVIDIA Orin-X i čipom Qualcomm Snapdragon 8295, koji omogućuju potpuno automatizirano parkiranje, praćenje puta pri vožnji unatrag i daljinsko pozivanje vozila. Ovaj napredni paket za pomoć vozaču može se upravljati putem pametnog telefona, pametnog ključa ili sučelja u vozilu.

Nova verzija Black Edition uključuje potpuno crni vanjski izgled, 21-inčne crne sportske naplatke, crni logotip i natpise, što vozilu daje odvažniji i sofisticiraniji izgled.

Novi XPENG G9 već je dostupan za narudžbu diljem Europe s varijantom STANDARD RANGE po cijeni od 58.900 eura, a prve isporuke kupcima u Sloveniji, Hrvatskoj i Mađarskoj planirane su za studeni.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 13:51