StoryEditorOCM
Auto-motocrossover a-segmenta

Obnovljena Toyota Aygo X s hibridnim pogonom sada je još atraktivnija i poželjnija

Piše Robert Radica
7. lipnja 2025. - 18:47

Toyota Aygo X za novu modelsku godinu dobiva osvježeni izgled i postaje hibrid s motorom i baterijom bratskog Yarisa. To znači da nema više 1.0 benzinca od 72 KS, to je sada hibrid sa 116 KS, korak osmišljen da poveća privlačnost ovog gradskog modela koji je do sada prodan u preko 287.000 jedinica u Europi.

Elektrifikacija Toyote Aygo X nije promijenila međuosovinski razmak, koje ostaje kompaktno s 2,43 metra, idealno za grad. Međutim, dužina je porasla za 76 mm, dostigavši 3,78 metara, prije svega zbog novih branika. Zapremina prtljažnika ostaje nepromijenjena i iznosi 231 litru.

image
Toyota

Prednji dio je modificiran i sada usvaja novo lice obitelji Toyota, s tanjim farovima i svjetlosnim potpisom koji povezuje haubu i branik, obnovljenom maskom, sada s mnogo sportskijim izgledom. Treba spomenuti i set novih kotača od 17 i 18 inča, kao i retrovizore s integriranim pokazivačima pravca, dok su promjene na zadnjem dijelu gotovo neprimjetne.

Automobil sada djeluje dinamičnije zahvaljujući novim dvobojnim opcijama. Osim toga, predviđen je i novi GR Sport paket opreme, koji ima za cilj pružanje dinamičnijeg dojma, donoseći sa sobom i čvršću šasiju i brže upravljanje, kao i jedinstvenu prednju rešetku, GR Sport 18-inčne aluminijske felge i sportska sjedišta.

Ono što se najviše primjećuje u unutrašnjosti je nova digitalna instrument tabla od 7 inča. Istovremeno, info-zabavni ekran sada ima moderniji izgled. Među tehničkim karakteristikama se nalazi i električna ručna kočnica, dva USB-C porta i novi ažurirani paket asistenata za vožnju: sustav za prevenciju sudara, održavanje trake, prepoznavanje prometnih znakova, zaustavljanje u slučaju nužde i proaktivni asistent za vožnju. Prvi put su planirana i OTA ažuriranja. Konačno, zavisno od paketa opreme, dobiva se i digitalni ključ, električno sklopivi retrovizori i bežično punjenje.

image
Toyota

Ipak, najviše pažnje obnovljeni Aygo X privlači hibridnim pogonskim sklopom, s 1,5 litarskim motorom i ukupno 116 KS, 44 "konja" snažniji od prethodnog modela. Također, Aygo X je sada standardno opremljen Yarisovom automatskim mjenjačem. Ubrzanje do 100 km/h traje manje od 10 sekundi, dok emisija CO2 pada na 86 g/km.

Japanski proizvođač još uvijek nije objavio informacije o cijenama. U svakom slučaju automobil bi trebao stići u salone u narednih nekoliko mjeseci, naravno po višim cijenama od trenutačnih zbog dodavanja tehnologije i hibridnog pogonskog sklopa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 05:33