Sportski, elegantan, praktičan i s brojnim karakteristikama koje su inače poznate samo iz viših klasa vozila: to je ono što razlikuje Opel Astru i Opel Astru Sports Tourer. Sa svojim prethodnikom Kadettom, bestseler kompaktnog modela iz Rüsselsheima predstavlja priču o uspjehu u svom segmentu koji sada traje skoro 90 godina. Opel otvara sljedeće poglavlje za Astru. Jer stiže obnovljena Astra – oštrija, tehnički naprednija i još privlačnija nego ikad.
- Desetljećima je Astra predstavljala ono što odlikuje Opel, njemački inženjering koji kombinira emocije s dokazanom praktičnošću i vrhunskim tehnologijama za svakoga. Astra je ‘proizvedena u Njemačkoj‘ u potpunosti – dizajnirana, konstruirana i proizvedena u Rüsselsheimu. Sada pravimo sljedeći veliki korak s našim bestselerom u kompaktnoj klasi - unaprijeđena Astra i Astra Sports Tourer će razveseliti kupce novim, još oštrijim i preciznijim dizajnerskim detaljima, kao i inovativnim tehnologijama - kaže izvršni direktor Opela Florian Huettl.
Dalje razvijeni Opel Vizor odlikuje obnovljenu Astru. Karakteristično lice brenda je još tanje i preciznije nego ranije. Opelov amblem "munja" je osvijetljen prvi put u povijesti Astre – i učinit će višegodišnjeg favorita kompaktne klase jednako prepoznatljivim kao i vrhunski Grandland SUV, prvi Opelov model koji je predstavio osvijetljenu "munju".
Oštre i precizne konture su karakteristične za prednji dio nove Astre. Dizajneri i inženjeri su također usavršili Opel Compass i opremili ga karakterističnim svjetlosnim trakama – kao što se može vidjeti na Corsi GSE Vision Gran Turismo. Sa svojim oštrijim izgledom i inovativnim tehnologijama za sigurnost, nova Astra je sada još modernija, atraktivnija i udobnija. Na ovaj način, Astra i Astra Sports Tourer će nastaviti uspješnu tradiciju kompaktne klase.
Tu su i nove opcije kotača u veličinama od 17 i 18 inča, nove opcije boja, kao i kontrastni crni krov. Oba automobila dolaze s HD svjetlima, novim sjedištima za koja se navodi da su udobnija nego ranije, kao i s opcijom podesivih AGR certificiranih sjedišta. Korisnički interface i kokpit su dotjerani da bi bili „još jasniji i intuitivniji.“ Enterijer Astre inače dolazi s dva 10-inčna displaya.
Uobičajena praktičnost ostaje: hatchback nudi do 1.339 litara prostora za teret, dok karavanski Sports Tourer dostiže 1.634 litra. Zadnja klupa koja se može podijeliti u odnosu 40:20:40 jamči svestranost i lakoću korištenja u svakoj situaciji.
U paleti se ističe blagi hibrid s 1,2 litarskim benzinskim motorom od 145 KS. Benzinac dolazi u paru s elektromotorom od 21 KS i elektrificiranim šestostupanjskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Pri malim brzinama, Astra Hybrid može prijeći do jednog kilometra samo na električnu energiju, zahvaljujući svom sustavu od 48 volti. Pored blagog hibrida, Astra je dostupna i s 1,5 litarskim dizel motorom od 130 KS i plug-in hibridom. Potonji je unaprijeđen ranije ove godine, ima veću bateriju i nešto više snage: umjesto 12,4 kWh, baterija je od 17,2 kWh, a izlazna snaga sustava je povećana sa 180 na 196 KS. Astra Electric sa 156 KS dobiva veći domet sa svojom baterijom od 58 kWh (sada može prijeći 454 km s jednim punjenjem, 34 km više od prethodne verzije). Vehicle-to-load V2L funkcija je tu, a omogućava izravno napajanje eksternih uređaja poput električnih bicikala ili malih kućnih aparata.
Dotjerana Astra će premijeru imati na početku iduće godine i to na sajmu automobila u Bruxellesu koja se održava od 9. do 18. siječnja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....