Sve je je veći broj kandidata koji za stjecanje vozačke dozvole trebaju i po nekoliko pokušaja. Recimo da je u Luksemburgu u posljednje dvije godine stalan pad prolaznosti kandidata, nešto više od polovine ih je palo na praktičnom dijelu. Taj trend loše prolaznosti se sve više pokazuje, bez obzira govori li se o teoriji ili praksi. Neki kandidati su počinili takozvane eliminacijske ili velike greške, poput vožnje kroz crveno svjetlo ili ignoriranja prednosti prolaza, dok su neki pali zbog gomilanja manjih pogrešaka.
Baš u Luksemburgu kandidati moraju završiti najmanje 16 sati vožnje s instruktorom kako bi im bilo dozvoljeno polaganje ispita. Jedan od glavnih dijelova učenja vožnje vezan je uz poligon na koje se dovode kandidati kako bi vježbali ponašanje u stresnim situacijama i kada se izgubi kontrola nad vozilom. Upravo taj dio je za mnoge najteži jer je prolazak uvjet za izlazak na ispit i kasnije vožnju po cesti.
Stvar je potpuno jasna, današnji je fokus mladih okrenut prema kulturi digitalnog doba i vrlo lako gube pažnju u prometu. Zbog toga su i kriteriji postroženi kako bi se smanjio broj prometnih nesreća. Posebno onih s najtežim posljedicama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....