U prvoj polovini 2025. godine, Škoda Auto je isporučila 509.400 vozila kupcima širom svijeta, što predstavlja međugodišnji rast od 13,6 posto. Snažna prodaja odražava se i u financijskim rezultatima kompanije: prihod je porastao na 15,070 milijardi eura (+10,4 posto), operativna dobit dosegla je 1,285 milijardi eura (+11,8 posto), a neto novčani tijek iznosio je 1,453 milijarde eura (+3,2 posto). Povrat od prodaje ostao je snažan na 8,5 posto. Škoda je dostigla povijesnu prekretnicu postavši treći najprodavaniji brend automobila u Europi (EU-27 plus Velika Britanija, Švicarska, Norveška i Island).
Češki proizvođač ima cilj do kraja desetljeća osigurati trajno mjesto među tri vodeća brenda u Europi. Na europskom tržištu, Škoda je isporučila 409.100 vozila (+10,5 posto), značajno nadmašivši cjelokupno tržište. Snažna potražnja za električnim i plug-in hibridnim modelima odigrala je ključnu ulogu u ovom uspjehu. U Europi je Škoda isporučila kupcima 72.000 električnih vozila i 21.400 plug-in hibrida, što zajedno čini 22,8 posto isporuka. Škoda Auto je značajno ojačala svoju prisutnost u Aziji, isporučivši 33.300 vozila kupcima u Indiji. Ovo dostignuće postavilo je novi rekord za brend u njegovoj 25. godini poslovanja na potkontinentu, bilježeći međugodišnji rast od 107,7 posto. U Vijetnamu je započela prodaja prvog lokalno proizvedenog Škodinog modela – SUV-a Kushaq.
Ove rezultate potaknula je ne samo snažna potražnja kupaca, već i stroga disciplina troškova. Kontinuirani rast prihoda posljednjih godina po-kazuje efikasnost strategije i poslovnog modela kompanije Škoda Auto, čak i u izazovnim tržišnim uvjetima.
Gotovo svako četvrto Škoda vozilo prodano u Europi sada ima elektrificirani pogonski sklop. Ovaj učinak potaknut je snažnom potražnjom za potpuno električnim modelima Enyaq i Elroq, kao i plug-in hibridima najnovije generacije Superb i Kodiaq – oba nude električni domet veći od 100 kilometara – što naglašava Škodinu uspješnu transformaciju prema održivoj mobilnosti.
Elroq je uživao znatan uspjeh u prvoj polovini godine, zauzevši vodeća mjesta među električnim vozilima na europskom tržištu u travnju, svibnju i lipnju. U Češkoj i Danskoj bio je najprodavaniji BEV tijekom prvih šest mjeseci. Novi Enyaq nastavlja postizati odlične rezultate, zauzimajući drugo mjesto u segmentu BEV vozila u istom razdoblju u Švicarskoj. Ukupno gledano, Octavia ostaje najpopularniji Škoda model s 97.500 isporuka kupcima, a slijede je Kodiaq i Kamiq.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....