StoryEditorOCM
Auto-motonova priča

Šveđani unaprijedili ‘tricu‘ s boljim sustavom punjenja baterija, s puno jačim motorima je pretvorili u pravu jurilicu

Piše R. R.
19. listopada 2025. - 10:17

S najnovijim poboljšanjima Polestarovog električnog SUV-a, koji u osvježenom izdanju u prodaju stiže naredne godine, stigao je snažniji zadnji elektromotor, ali i 800-voltni sustav s kojim će vrijeme punjenja baterija biti kraće. Unaprijeđeno izdanje Polestara 3 umjesto dosadašnjeg 400-voltnog sustava sada raspolaže s duplo jačim sustavom, a uz snažniji zadnji elektromotor kombinirana snaga „trice“ u verziji Performance sada iznosi 680 KS.

image
Polestar

Osnovni Polestar 3 uz koji ide i naziv Rear Motor pokreće jedan elektromotor koji je smješten otraga, a baterija (92 kWh) će se moći puniti na 310-kilovatnim punjačima. S nazivom Dual Motor stižu dva elektromotora, kapacitet baterija u tom slučaju iznosi 106 kWh, a za dopunjavanje (od 10 do 80 posto) na 350-kilovatnom punjaču potrebna su 22 minute.

Prema službenim informacijama, Polestar 3 Rear Motor s jednim punjenjem baterija (čiji je kapacitet sada nešto manji u odnosu na ranije) može prijeći do 604 kilometara (WLTP), a verzija Dual Motor do 635 kilometara. Najsnažnija opcija (Performance) s jednim punjenjem baterija prelazi do 593 kilometra. U prilog štedljivosti ide automatsko isključivanje prednjeg elektromotora u režimima u kojima nema potrebe za punim potencijalom.

image
Polestar

Polestar 3 Rear Motor sada umjesto 299 razvija 333 KS i 480 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 6,5 sekundi. S verzijom Dual Motor kojoj iz mjesta do „stotke“ treba 4,7 sekundi stiže s 544 KS i 740 Nm obrtnog momenta. Dva elektromotora u verziji Performance proizvode 680 KS i 870 Nm obrtnog momenta, pa Polestar 3 u tom slučaju do 100 km/h stiže za manje od četiri sekunde.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. listopad 2025 15:44