Volkswagen je objavio kako proizvodnja modela Touareg s motorom s unutarnjim izgaranjem završava 2026. godine. Kako bi obilježio ovu prigodu, Volkswagen lansira ‘Touareg FINAL EDITION‘. Model posebnog izdanja može se naručiti do kraja ožujka 2026. po cijenama koje počinju od 75.025 eura.
Ovaj luksuzni SUV fascinira od 2002. svojim samouvjerenim karakterom, izvrsnom udobnošću i visokotehnološkim značajkama. Volkswagen je prvi put ušao u premium segment prije 23 godine s Touaregom i Phaeton limuzinom.
Svojim prvim terenskim vozilom, Volkswagen je 2002. godine ušao u novi segment vozila i istovremeno podigao marku na višu razinu. Svojim dimenzijama, opremom i tehnologijama, Touareg se brzo etablirao u luksuznoj klasi. Unatoč svojoj veličini, oduvijek je odisao bezvremenski decentnim dizajnom. Njegova unutrašnjost bila je elegantna u svakoj generaciji, s visokim standardima kvalitete i udobnosti, kao i mnogim novim tehničkim značajkama. Ove inovacije učinile su ga i vodećim modelom u Volkswagenovom portfelju. Mnoge značajke Touarega kasnije su bile dostupne i u segmentu malih automobila – tehnologija luksuzne klase postala je dostupna svima.
Zahvaljujući brojnim inovacijama, poput elektromehaničke stabilizacije naginjanja ili CDC zračnog ovjesa sa šest razina postavki, Touareg je odmah nakon lansiranja na tržište u jesen 2002. postao jedan od najcjenjenijih SUV-ova u svojoj klasi. S ovom opremom bilo je moguće voziti kroz vodu dubine do 58 centimetara ili svladavati kosine s nagibom do 45 stupnjeva. Vrhunski model Touarega bio je Touareg V10 TDI, koji je bio opremljen najsnažnijim dizelskim motorom ugrađenim u Volkswagen u to vrijeme. 5-litreni 10-cilindrični motor od 313 KS (230 kW) generirao je maksimalni okretni moment od 750 Nm i ubrzavao 2,5 tone težak Touareg do 100 km/h za 7,8 sekundi. Zahvaljujući ovom vrhunskom modelu, marka Volkswagen je danas postala jedan od vodećih svjetskih pružatelja cjelovitih ponuda, uspješno pokrivajući sve važne segmente od malih automobila do vrhunskih SUV-ova.
Druga generacija Touarega je narasla i u širinu i u duljinu, čime je naglasila njegovu luksuznu udobnost. Prednji dio vozila naglašavao je sportsku eleganciju s novim, aerodinamičnim branicima i novodizajniranom maskom hladnjaka. Prvo hibridno vozilo tvrtke Volkswagen predstavljeno je na tržištu istovremeno s lansiranjem druge generacije. Volkswagen Touareg 3.0 V6 TSI Hybrid je pokretala kombinacija kompresorskog V6 benzinskog motora snage 333 KS (245 kW) i elektromotora snage 34,3 kW (46 KS). Elektromotor potpuno hibridnog vozila je rekuperirao energiju tijekom kočenja i dovodio je u bateriju. Kombinirana snaga hibridnog sustava bila je 380 KS (279 kW) s maksimalnim okretnim momentom od 580 Nm. S time je Touareg II ubrzao do 100 km/h za 6,5 sekundi i postigao maksimalnu brzinu od 240 km/h. Prosječna potrošnja bila je 8,2 litre premium benzina na 100 kilometara.
Treća generacija Touarega ima još dinamičniji karakter zahvaljujući modernim linijama, velikodušnim oblogama karoserije i novoj čeličnoj i aluminijskoj karoseriji izrađenoj od materijala koji štede težinu. Potpuno obnovljena kabina sadrži digitalne inovacije, kao i povezivost i sustave pomoći i jamči udobnu i sigurnu vožnju. To je također osigurano optimiziranim elektromehaničkim aktivnim stabilizacijskim sustavom, čiji sustav pomoći kontinuirano detektira naginjanje do 400 puta u sekundi kako bi se osiguralo optimalno podešavanje i sigurno iskustvo vožnje na svakom terenu. Od jeseni 2020. Touareg R Hybrid je vodeći model u ponudi: plug-in hibridni SUV sa snagom sustava od 462 KS (340 kW), maksimalnim okretnim momentom od 700 Nm i maksimalnom brzinom od 250 km/h.
Dok Europa, a posebno Njemačka, predstavljaju značajno prodajno tržište, Touareg je sada dostupan u 39 zemalja. Do danas je prodano više od 1,2 milijuna jedinica – impresivna brojka u C-segmentu SUV-ova.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....