StoryEditorOCM
Auto-motohrvatska premijera

Svjetski najprodavaniji pick-up Isuzu D-Max kombinira odlične off-road sposobnosti, bogatu opremu i moderan dizajn

Piše Robert Radica
21. travnja 2025. - 12:57

Isuzu Motors Limited osnovan je 1916. godine u Japanu globalno je poznat po proizvodnji visokokvalitetnih gospodarskih vozila i dizelskih motora. Model D-MAX već je više od dva desetljeća jedan od vodećih pick-upova na tržištu, poznat po svojoj pouzdanosti, izdržljivosti i praktičnosti u svim uvjetima korištenja.

Poslovna grupa Auto Hrvatska, ovlašteni distributer Isuzu vozila, predstavio je Isuzu D-MAX MY24 kao novi model u svom prodajnom portfelju. D-MAX MY24 donosi osvježeni dizajn, unaprijeđenu tehnologiju i poboljšane sigurnosne značajke, zadržavajući pritom prepoznatljivu robusnost i pouzdanost po kojoj je Isuzu poznat.

image
Isuzu

Dizajn: snažan izgled koji privlači pažnju

Isuzu D-MAX MY24 odlikuje se odvažnim dizajnom prednjeg dijela s dominantnom maskom i modernim LED svjetlosnim potpisom koji naglašava njegovu robusnu siluetu. D-MAX MY24 ističe se svježim dizajnerskim izričajem temeljenim na konceptu „Miura Design“ inspiriranog načinom savijanja kojeg je osmislio japanski astrofizičar Kōryō Miura. Dominantna prednja maska proširena je i dobila je atraktivnu crnu kromiranu obradu, a LED dnevna svjetla su uža i elegantnije uklopljena u prednji sklop. Stražnji dio donosi nova LED svjetla koja naglašavaju suvremen izgled vozila, a bočna linija zadržava čiste i funkcionalne forme, uz izražene lukove kotača koji pružaju dojam snage. Nove linije karoserije naglašavaju snažan izgled vozila, istovremeno pružajući praktičnost i funkcionalnost neophodnu za svakodnevne radne zadatke i avanture izvan uređenih prometnica. U ponudi su izvedbe Space i Crew, odnosno produžena i dvostruka kabina. Single cab će biti dostupan od lipnja 2025.

image
Isuzu

Tehnologija: pametna i povezana kabina

Unutrašnjost kombinira premium ugođaj s dokazano izdržljivim materijalima, stvarajući ugodno okruženje za vozača i putnike. U središtu kabine nalazi se novi infotainment sustav na dodir, dostupan u veličinama od 8 ili 9 inča, ovisno o modelu opreme. Zaslon visoke rezolucije osigurava pregledno upravljanje navigacijom, audio sustavom i povezivanjem telefona, uz podršku za Apple CarPlay i Android Auto (bežično) – što omogućuje vozačima jednostavan pristup omiljenim aplikacijama i sadržajima tijekom vožnje. Ispred vozača, klasični analogni instrumenti kod viših paketa opreme zamijenjeni su modernim 7-inčnim digitalnim zaslonom u sklopu instrumentne ploče. Ovaj digitalni kokpit pruža ključne informacije na prvi pogled, a njegov izgled moguće je djelomično prilagoditi.

Pri osmišljavanju nove kabine vodilo se računa o povratnim informacijama kupaca pa su tako vraćene fizičke rotacijske tipke za podešavanje na infotainment uređaju, što doprinosi intuitivnijem i sigurnijem korištenju tijekom vožnje. Kabina je opremljena i USB-C priključkom. Sjedala su ergonomski oblikovana i presvučena kvalitetnim materijalima otpornima na habanje, nudeći udobnost na dugim putovanjima i lako održavanje. Sve navedene tehnološke novosti osiguravaju da vozači budu informirani, zabavljeni i povezani, bez obzira voze li se gradom ili izvan utabanih puteva.

image
Isuzu

Sigurnost: vodeća u klasi

Sigurnost je od samog početka bila u središtu razvoja modela D-MAX. Modelska godina MY24 to dodatno potvrđuje, jer dolazi s čitavim spektrom naprednih sustava asistencije koji su u velikoj mjeri standardni u svim izvedbama. Isuzu Advanced Driver Assist System (ADAS) paket obuhvaća višestruke tehnologije osmišljene za prevenciju nezgoda i zaštitu putnika. Unaprijeđeni sustav autonomnog kočenja u slučaju opasnosti sada koristi poboljšanu kameru širokog kuta koja još ranije prepoznaje pješake, bicikliste i druge prepreke na cesti te može automatski aktivirati kočnice ako vozač ne reagira pravodobno.

Tu je i nadograđeni adaptivni tempomat nove generacije – tzv. inteligentni ACC – koji osim održavanja razmaka prilagođava brzinu vozila u skladu s važećim ograničenjima brzine prepoznatim putem kamere za očitavanje prometnih znakova. Ovaj sustav olakšava vožnju autocestom i pridržavanje propisa, smanjujući napor za vozača. Sustav upozorenja pri izlasku iz voznog traka (LDW) i pomoć pri zadržavanju vozila u traku (LKA) također su dorađeni kako bi intervencije bile suptilnije i uglađenije, sprječavajući neželjeno skretanje bez izazivanja nelagode za vozača. Standardno su dostupni i sustavi poput upozorenja na vozila u mrtvom kutu, upozorenja na poprečni promet straga te senzora za parkiranje, koji zajedno smanjuju rizik od sudara pri promjeni trake ili izlasku iz parkirnog mjesta.

image
Isuzu

D-MAX ima maksimalnu sigurnosnu ocjenu odnosno 5 zvjezdica na Euro NCAP testiranju. Zahvaljujući kombinaciji čvrste konstrukcije karoserije, sedam ili osam (ovisno o izvedbi) zračnih jastuka u kabini i naprednih elektroničkih pomagala, Isuzu D-MAX MY24 pruža povjerenje vozaču i putnicima u svakoj situaciji.

Pogon i terenske sposobnosti: snaga, učinkovitost i kontrola

Srce svakog pick-up vozila je njegov pogonski sklop, a Isuzu D-MAX MY24 se oslanja na provjereni i usavršeni turbodizelski motor posljednje generacije. U europskoj specifikaciji, D-MAX pokreće 1.9-litreni dizelski motor sa 120 kW (164 KS) maksimalne snage i 360 Nm okretnog momenta. Motor je standardno opremljen tehničkim inovacijama koji omogućuju D-MAX-u da bude u skladu s najnovijim Euro 6e propisima o emisijama. Potrošnja se kreće oko 9 litara na 100 km u mješovitom ciklusu, a emisija CO2 je oko 235 g/km. Kupcima je na raspolaganju 6-stupanjski automatski mjenjač, dok će ručni mjenjač u ponudi biti krajem godine.

D-MAX je konstruiran da savlada različite terene i zadatke s pouzdanim 4x4 pogonom. Prijenos na četiri kotača moguće je uključiti elektronički tijekom vožnje (tzv. shift-on-the-fly sustav) za trenutačan prijelaz s asfalta na zahtjevne podloge. Za izuzetno teške uvjete terena, na raspolaganju je i ugrađena redukcija (4L način) koja multiplicira dostupni okretni moment i omogućuje precizno savladavanje strmih uspona, dubokog blata ili vuču teških prikolica na neravnim podlogama. D-MAX 4x4 također standardno posjeduje mogućnost blokade stražnjeg diferencijala, čime se oba kotača zadnje osovine vrte istom brzinom za maksimalnu trakciju u slučaju kada jedan od kotača gubi kontakt ili dobro prianjanje.

image
Isuzu

Posebna novost je Rough Terrain Mode – elektronička pomoć za vožnju po teškom terenu. Jednim pritiskom tipke, sustav prilagođava rad motora i kontrolu proklizavanja tako da ciljano raspoređuje snagu na one kotače koji imaju najbolje prianjanje, omogućujući stabilniji prolazak kroz duboko blato, pijesak ili preko kamenja. Ova funkcija, u kombinaciji s blokadom diferencijala, značajno olakšava vožnju manje iskusnim terenskim vozačima i povećava sigurnost pri savladavanju izazova izvan ceste.

Prilazni i odlazni kut iznose 30,5° i 24,2°, a kut nalijeganja 22,9°. Zahvaljujući udaljenosti najniže točke vozila od tla od 240 mm i redizajniranim sustavom usisa zraka te stražnjim oduškom zraka diferencijala, D-MAX osigurava dubinu gaza do 800 mm. Zahvaljujući svim ovim značajkama, Isuzu DMAX MY24 ostaje svestran i sposoban radni stroj – podjednako uvjerljiv kao robustan terenski partner ili pouzdano gospodarsko vozilo za prijevoz tereta.

image
Isuzu

Isuzu D-MAX MY24 dostupan je kod ovlaštenog distributera za Hrvatsku – Kamion i Bus Importer d.o.o., član Poslovne grupe Auto Hrvatska. Cijena do registracije početne N60 B izvedbe u SPACE verziji je 42.460 EUR, a u CREW verziji 47.850 EUR. Cijena najopremljenije N60 NITRO SPORT izvedbe je 52.100 EUR (SPACE) odnosno 57.490 EUR (CREW).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 17:27