Predstavljanje novog modela uvodi legendarni pik-up u novu eru elektrificiranog pogona, usklađujući se s Toyotinom filozofijom svestranog razvoja, uključujući i prvi električni model na baterije, kao i električnu verziju na vodikove gorive ćelije, obje s nultom emisijom.
Sveobuhvatan pristup (multipath philosophy) uvažava činjenicu da različiti zahtjevi kupaca i lokalni uvjeti ne mogu biti ispunjeni jednim rješenjem, tako da potpuno novi Hilux kupcima pruža niz opcija koje odgovaraju njihovim potrebama i zahtjevima vožnje. S modelom Hybrid 48V, i dizel i benzinskim motorima s unutrašnjim sagorijevanjem koji su uključeni u širu europsku ponudu, Hilux će imati više opcija pogonskih sklopova od bilo kojeg drugog Toyotinog modela, proširujući tako svoju tržišnu poziciju, istovremeno zadržavajući kvalitetu, izdržljivost i pouzdanost koji su ga učinili omiljenim pick-upom širom svijeta.
Novi vanjski izgled Hiluxa razvijen je s idejom da bude „čvrst i okretan“, da pruži snažan izgled prednjeg dijela, s novim proporcijama koje stvaraju naglašeno snažan stav. Prednji dio ima nove, tanke farove povezane centralnom “šipkom” na kojoj se nalazi ime TOYOTA u klasičnom stilu. Kod BEV modela, aerodinamične izmjene podrazumijevaju uklanjanje tradicionalne rešetke, a ugrađeni su i posebni aluminijski naplaci. Unaprijeđena rješenja na svim verzijama uključuju novu stepenicu za lagan pristup zadnjem dijelu vozila, kao i redizajnirane bočne stepenice.
S uvođenjem nove generacije, Hilux prelazi na jedinstven stil karoserije s dvostrukom kabinom (Double Cab), što je u skladu sa željama kupaca. Pod utjecajem nove Toyote Land Cruiser, u cijeloj kabini značajno je unaprijeđena kvaliteta koji pruža dodatno uživanje. Centralna konzola ima novi horizontalni dizajn, koji podrazumijeva 12,3-inčnu, prilagodljivu instrument tablu i centralni multimedijalni ekran osjetljiv na dodir (dijagonale do 12,3 inča).
Komande za pogon na sva četiri kotača i terensku vožnju su centralno grupirane radi lakšeg rukovanja; BEV model koristi jednostavan elektronski selektor pogona (shift-by-wire). Da bi se osigurali svi preduvjeti za povezivanje, Hilux je dostupan s bežičnim punjačem uređaja i novim USB portovima u zadnjem dijelu kabine.
Vlasnici novih verzija Hiluxa mogu koristiti daljinske kontrole i povezane usluge s pomoću aplikacije My Toyota, što je praktično i za privatne i za poslovne/flotne korisnike. Menadžeri flote mogu vidjeti podatke iz najviše deset vozila, uključujući informacije o lokaciji, razini goriva i statusu punjenja električnih vozila, kao i analitiku vožnje, na primjer povijest putovanja.
Ovo je prvi Hilux opremljen električnim servo upravljačem, koji osigurava prednosti direktnijeg upravljanja, lakšeg manevriranja i manjeg rizika od povratnog udara pri vožnji po neravnom terenu.
Mogućnosti paketa Toyota T-Mate ugrađenog u novi Hilux značajno su proširene i pružaju napredni paket sigurnosti i pomoći u vožnji. Novi model će biti dostupan (zavisno od razine opreme i lokalnog tržišta) s mnoštvom novih i nadograđenih funkcija, uključujući proširenje sustava Toyota Safety Sense koje uključuje ograničenje ubrzanja pri maloj brzini, proaktivnu pomoć u vožnji i sustav za hitno zaustavljanje. Nova ažuriranja, koja se preuzimaju preko interneta, osigurat će besprijekorna ažuriranja kada budu dostupna.
Ostala nova rješenja obuhvaćaju, između ostalog, sustav za nadzor mrtvog kuta, sustav pomoći za siguran izlazak iz vozila i kameru za praćenje vozača.
Uvođenje električnog napajanja iz baterije je revolucionarna inovacija za Hilux, što je postignuto bez utjecaja na prepoznatljivu kvalitetu, izdržljivost i pouzdanost modela.
Ovaj model bit će posebno privlačan flotnim kupcima koji od pick-upa traže vrhunske performanse s nultom emisijom i svakodnevnu praktičnost, beskompromisnu kvalitetu, izdržljivost i pouzdanost (Quality, Durability, Reliability – QDR), kao i vrhunske terenske sposobnosti. Zadržana je snaga Hiluxove provjerene konstrukcije karoserije na ramu i ujedno je konstruiran za terenske izazove, uključujući posebnu zaštitu baterije od oštećenja ili prodora vode. Primjetno je da je dubina gaza jednaka aktualnom modelu koji ima motor s unutrašnjim sagorijevanjem.
Hilux BEV dobiva dodatna unaprjeđenja sustava za vožnju u terenskim uvjetima (Multi-Terrain Select) koji prilagođava performanse vozila različitim terenima koristeći kontrolu kočnica i obrtnog momenta, što je istovjetno vožnji u L4 režimu vozila s konvencionalnim pogonom.
Pogonski sklop ima litij-ionsku bateriju od 59,2 kWh i kompaktne prednje i zadnje električne osovine (eAxles) koje osiguravaju stalni pogon na sva četiri kotača, s obrtnim momentom od 205 Nm naprijed i 268,6 Nm nazad. Preliminarni podaci dobiveni prije rezultata homologacije ukazuju na približne brojke od 715 kg nosivosti i vuče od 1.600 kg, s WLTP dometom od približno 240 km. Toyotin cilj je bio dostizanje najboljeg punjenja u klasi koje će vrijeme stajanja vozila na punjaču smanjiti na najmanju moguću mjeru.
Hibridni pogonski sklop od 48 V predstavljen je u aktualnoj gami Hiluxa za 2025. godinu, i plan je da u potpuno novoj generaciji postane najprodavaniji model u Europi. Proizvodnja će početi u proljeće 2026. godine.
Ovaj sustav se sastoji od litij-ionske baterije napona 48 V - praktično smještene ispod zadnjih sjedišta kako prostor u unutrašnjosti ne bi bio smanjen – elektromotor-generatora i DC-DC konvektora. Koristeći Toyotino vodeće svjetsko znanje o hibridnoj tehnologiji, sustav podržava 2,8-litarski motor kako bi osigurao mirne i skladne karakteristike u vožnji na putu i izvan njega. Kvaliteta vožnje je posebno primjetna prilikom polaska i ubrzanja.
Komponente hibridnog pogonskog sklopa su osmišljene za jednostavnu ugradnju i teške uvjete rada. Primjetno je da je motor-generator postavljen visoko na SUS motoru, tako da vozilo zadržava mogućnost gaza dubine od 700 mm. Karakteristike vožnje izvan puta su dodatno poboljšane sustavom za izbor različitih terena (Multi-Terrain Select). Vozač ga može aktivirati kako bi prilagodio performanse različitim površinama, a dostupan je i ekran (Multi-Terrain Monitor) koji pomaže u pozicioniranju vozila u izazovnim uvjetima. Široki prikaz okoline vozila na ekranu (Panoramic View Monitor) je dostupan radi pomoći prilikom parkiranja i preciznog upravljanju na putu.
Kako bi se zadovoljile potrebe regionalnih kupaca, motori s unutrašnjim sagorijevanjem će i dalje biti dio ponude za Hilux, ali će njihova ponuda biti usmjerena samo na istočnoeuropsko tržište koje pokriva Toyota. Snažan i efikasan dizel motor zapremine 2,8 litara zamijenit će jedinicu od 2,4 litre, koja se nudila uz provjereni benzinski motor od 2,7 litara.
Budućnost Hiluxa je još svjetlija imajući u vidu potvrdu da je verzija opremljena Toyotinim sustavom vodikovih gorivih ćelija planirana za 2028. godinu. Hilux s gorivim ćelijama bit će još jedan dokaz Toyotine posvećenosti realizaciji i korištenju potencijala vodika kao vrijednog izvora čiste energije i dat će nov poticaj širem uvođenju vodikovih eko sustava i infrastrukture u Europi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....