Treća generacija Nissan Leaf je prvi put prikazana u serijskom obliku prije potpunog lansiranja kasnije ove godine, potvrđujući njegovu transformaciju u crossover.
Leaf je lansiran 2010. godine kao jedan od prvih električnih automobila za masovno tržište i u svoje prve dvije generacije imao je konvencionalnu hatchback formu, ali je sada pretrpio veliku promjenu. Novi model se bazira na platformi CMF-EV alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi, koju trenutačno koristi veći Nissan Ariya, a bit će bliski rođak s najavljenim Nissanom Juke EV.
Europska verzija Leafa, kao i Juke EV (samo za europsko tržište) proizvodit će se u Nissanovoj tvornici u britanskom Sunderlandu, koja trenutačno prolazi kroz veliku ekspanziju Novi Leaf je neznatno kraći od prethodnog modela, ali ima viši stav. Posuđuje stilske naznake iz Ariye i razvijen je s fokusom na aerodinamiku (koeficijent otpora je 0,25), kako bi povećao efikasnost i domet.
Iako Nissan tek treba iznijeti bilo kakve tehničke detalje, šef za europske proizvode u Nissanu Francois Bai je rekao da će novi Leaf imati domet veći od 600 kilometara nagovještavajući da je fokus na „dometu u stvarnom svijetu“.
- Koliko dugo možete voziti autoputom je ključno za nas, zbog čega imamo prelijep oblik s aerodinamikom. Za nas se radi o praktičnosti: koliko će vremena biti potrebno da se vozi 800 kilometara, uključujući vrijeme za punjenje?
Nissanov šef globalnog dizajna, Alfonso Albaisa, rekao je da je novi Leaf izjava "o demokratizaciji tehnologije
- Vrlo je moderan, jednostavan i lijep. Željeli smo nešto skrojeno, dobro proporcionalno, sa super-tehnološkim enterijerom koji djeluje otvoreno.
Bai je dodao da će Leaf dobiti najnovije Nissanove sustave u automobilu, omogućene njegovom ažuriranom platformom Car & Connected Service (CCS), koja sadrži sustav za informiranje i zabavu zasnovan na Googleu i napredne sustave za pomoć vozaču.
- Sve su to stvari koje vam olakšavaju život. Uvjereni smo da imamo nešto što je jedinstveno i zaista smo zadovoljni ovim automobilom - kazao je Bai.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....