Nedavne vijesti da će Volkswagen svojim električnim vozilima sljedeće generacije davati poznata imena iz prošlosti, počevši s ID.Polom i moguće ID.Tiguanom sljedeće godine, mogle bi dovesti do toga da model ID.1 uđe u proizvodnju kao ID.Lupo.
Lupo je bio najmanji i najjeftiniji Volkswagenov model, mnogi su ga voljeli zbog štedljivosti, posebno kod izvedbe 3L koja je trošila manje od 3 litre dizela na 100 kilometara. Nakon puna dva desetljeća od kada se prestao proizvoditi stiže najave povratka kultnog modela, a početna cijena u Europi ne bi trebala prelaziti 20 tisuća eura.
Volkswagen grupa odlučna je izgraditi gradski automobil koji će konkurirati kineskim modelima. Volkswagenov šef razvoja Kai Grunitz nedavno je govorio upravo o ovoj temi.
- Potrebno je imati model početne razine. Ako mi to ne učinimo, učinit će to Kinezi. Ako početnici koji su tek dobili vozačku dozvolu prijeđu na kineske marke, mogu im ostati vjerni. Nije lako proizvesti ovakav automobil koji košta manje od 20.000 eura. Izrada u Europi, dizajniranje u Europi, proizvodnja u Europi, s lancem opskrbe u Europi, sve je to zaista izazovno, izjavio je Kai Grunitz.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....