Potvrda dobrog poslovanja je Zlatna kuna u kategoriji srednjih trgovačkih društava, koju je direktoru Srećku Mariniju uručena nedavno u Dubrovniku. “Ledi” je prošla godina bila najuspješnija, a 95 posto prihoda ostvareno je na stranom tržištu.
“Leda” je povećala proizvodne kapacitete za 20 posto, a kriza brodogradnje nije je ni okrznula.
Tvrtka koja zapošljava 97 radnika, uz 70-ak stalnih koopera
nata, u županijskome izvozu sudjeluje s oko 30 posto, isključujući turističke tvrtke. Plaće su radnicima redovite, a prosjek u prošloj godini iznosio je 5700 kuna.
Prema riječima generalnog direktora Srećka Marinija, brodogradilište je u proteklih sedam godina gradilo tri novogradnje godišnje za nizozemske partnere, brodogradilište Peters iz Kempena.
Za to su vrijeme u imovinu brodogradilišta uložili više od 10 milijuna kuna, a njihov plan prioritetnih investiranja bio je pet milijuna eura, pod uvjetom da izlaskom “Inkobroda” iz stečaja dobiju koncesiju za dugoročno razdoblje.
- Tako bi naši inozemni partneri ulagali u kompletan pogon, gradnju novih objekata i proizvodne pogone - kažu u upravi “Lede”, čiji je pogled već duže vrijeme uprt u Zagreb, gdje se odlučuje o domaćoj brodogradnji.
|
Koncesija čeka konac stečaja
Gradsko vijeće Korčule je već usvojilo s Vladom RH pripremljenu Odluku o raspodjeli vlasništva na 100 tisuća metara četvornih područja Ježevice na kojoj se nalazi škver. Prostor najužeg dijela brodogradilišta od 46 tisuća metara četvornih postaje vlasništvo države, kao luka od posebne namjene. Ostali dio zemljišta, isključujući javno pomorsko dobro, prelazi u vlasništvo Grada Korčule. Čeka se još okončanje stečaja i da Vlada RH preko javnog natječaja raspiše koncesiju za prostor brodogradilišta. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....