Naime, budući da je projektom predviđena izgradnja dvaju golfskih terena s 18 i devet rupa, ali i čak 200 vila (apartmana) i dva manja hotela, turistička struka vrlo ga teško prihvaća jer odudara od osnovnih postavki održivog turističkog razvoja.
− Kad se govori o predstavljenom projektu golfa na Srđu, onda treba jasno kazati da se tu radi o nekretninskom projektu i tako ga treba tretirati. To je projekt koji u svojem sadržaju ima i golf. No, tu se nipošto ne radi o turističkom projektu i to treba u startu biti jasno kazano, jer je riječ o zamjeni teza. Naime, stalno se govori samo o golfu, a on je u stvarnosti tek u drugom planu − kazao nam je Veljko Ostojić, ministar turizma.
Prema njegovim riječima, turizmu Dubrovnika svakako treba kvalitetan golfski teren, i to ne jedan, nego više njih.
− Novim terenima za golf dobilo bi se na podizanju kvalitete destinacije, njezinu repozicioniranju, proširenju sezone i dovođenju novih gostiju.
Pratit ćemo situaciju
No, predstavljeni projekt zapravo se “skriva iza golfa” i to treba jasno reći. Golf je, naime, medij za podizanje vrijednosti nekretnine, jer se tu govori o gradnji 200 vila. Ako je već tako planirano i usuglašeno u prostornoj dokumentaciji na svim razinama, onda mi podržavamo taj projekt, ali tako da dinamika gradnje bude takva da se najprije izgradi hotel, pa golf-tereni, pa tek na kraju vile. Mi smo, kao Ministarstvo turizma, u taj projekt uključeni sa svojim predstavnikom u povjerenstvu vezanom uz zaštitu okoliša, i tu smo tražili da se precizno definiraju učinci tog projekta na ostali turistički promet i kretanja u Dubrovniku, te smo predložili takvu dinamiku gradnje – zaključio je ministar Ostojić.
HTZ: Golferi trebaju DubrovnikuMeri Matešić, direktorica Hrvatske turističke zajednice, smatra da golf zasigurno treba hrvatskom turizmu, što je i jasno navedeno u Nacrtu glavnog plana i strategije razvoja hrvatskog turizma.− Golf je nedvojbeno jedan od specifičnih oblika turizma koji je vrlo tražen, a golferi su iznimno dobri turisti koji puno troše. Upravo su takvi turisti potrebni destinaciji kao što je Dubrovnik. Naravno da bez novih investicija zasigurno nema ni produljenja sezone i moramo stvoriti nove turističke proizvode kako bismo imali nove motive dolaska za turiste. Dubrovnik ima potencijala za cjelogodišnje poslovanje, a preduvjet za dodatni razvoj turizma jest i razvoj destinacijskih menadžmentskih kompanija i organizacija. Za tu će se aktivnost izdvojiti značajna sredstva, i to ne samo za sustav turističkih zajednica, nego i za privatni sektor – kazala nam je čelnica HTZ-a. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....