Podsjetimo, prometnica se počela se graditi još daleke 1989. godine, no iako je od kamena temeljca prošlo više od 25 godina, izgradnju su pratile brojne teškoće.
U posao su se uvodile tvrtke koje su nedugo zatim upadale u financijske teškoće, pa su nakon nekoliko mjeseci ili godina provedenih na terenu radnici ostajali bez posla, a gradilište ostajalo prazno.
Ipak, otvorene su poddionice, izgrađeni vijadukti i tuneli. Preko ove ceste mijenjale su se i vlasti, i kako je neka nova garnitura stizala, obećavala bi skori završetak. No, takva obećanja ostajala su neispunjena.
A u petak, nakon najavljenog nastavka radova, u “Hrvatskim cestama” nisu skrivali zadovoljstvo. Iza njih su, tvrde, brojni sastanci i sada se, kažu, došlo do konačnog dogovora.
- Ugovorene vrijednosti radova bile su više od tržišnih vrijednosti, tj poddizvođači su imali veće cijene nego što je zajednica ponuditelja imala ugovoreno s “Hrvatskim cestama”. Zato smo se mi u “Hrvatskim cestama” angažirali kako bismo zatvorili financijsku konstrukciju i uspjeli smo.
Od garancije za dobro izvršenje posla koje smo naplatili “Konstrukturu”, djelomičnom krivcu za sadašnje stanje, izdvojili smo novac za podizvođače kako bi što prije mogli nastaviti radove i sada će oni krenuti u posao - kaže Edo Kos, predsjednik Uprave “Hrvatskih cesta”.
Kako je poznato, zbog teškoća u poslovanju “Konstruktor- Inženjeringa” početkom 2012. godine odlukom Uprave “Hrvatskih cesta” od 19. listopada 2012. godine, a na temelju članka 11. Sporazuma o zajedničkoj ponudi, naloženo je “Hidroelektri niskogradnji” kao partneru u Poslovnoj udruzi, da krene s radovima.
No ubrzo su financijski problemi zatekli i “Hidroelektru”, pa su radovi stali. “Hidroelektra” nije imala likvidna sredstva za plaćanje razlike u cijeni radova podizvođača.
U lipnju su, unatoč svemu, ipak otvorene dvije poddionice Majdan - Jaman i Jamani - vijadukt Ploče dužine tri kilometra, a sada će do Božića cijela Brza cesta od 4,5 kilometara biti otvorena. “Hidroelektra niskogradnja” i dalje ostaje nositelji posla Poslovne udruge, međutim radove će obavljati podizvođači.
U posao su se uvodile tvrtke koje su nedugo zatim upadale u financijske teškoće, pa su nakon nekoliko mjeseci ili godina provedenih na terenu radnici ostajali bez posla, a gradilište ostajalo prazno.
Ipak, otvorene su poddionice, izgrađeni vijadukti i tuneli. Preko ove ceste mijenjale su se i vlasti, i kako je neka nova garnitura stizala, obećavala bi skori završetak. No, takva obećanja ostajala su neispunjena.
A u petak, nakon najavljenog nastavka radova, u “Hrvatskim cestama” nisu skrivali zadovoljstvo. Iza njih su, tvrde, brojni sastanci i sada se, kažu, došlo do konačnog dogovora.
- Ugovorene vrijednosti radova bile su više od tržišnih vrijednosti, tj poddizvođači su imali veće cijene nego što je zajednica ponuditelja imala ugovoreno s “Hrvatskim cestama”. Zato smo se mi u “Hrvatskim cestama” angažirali kako bismo zatvorili financijsku konstrukciju i uspjeli smo.Od garancije za dobro izvršenje posla koje smo naplatili “Konstrukturu”, djelomičnom krivcu za sadašnje stanje, izdvojili smo novac za podizvođače kako bi što prije mogli nastaviti radove i sada će oni krenuti u posao - kaže Edo Kos, predsjednik Uprave “Hrvatskih cesta”.
Kako je poznato, zbog teškoća u poslovanju “Konstruktor- Inženjeringa” početkom 2012. godine odlukom Uprave “Hrvatskih cesta” od 19. listopada 2012. godine, a na temelju članka 11. Sporazuma o zajedničkoj ponudi, naloženo je “Hidroelektri niskogradnji” kao partneru u Poslovnoj udruzi, da krene s radovima.
No ubrzo su financijski problemi zatekli i “Hidroelektru”, pa su radovi stali. “Hidroelektra” nije imala likvidna sredstva za plaćanje razlike u cijeni radova podizvođača.
U lipnju su, unatoč svemu, ipak otvorene dvije poddionice Majdan - Jaman i Jamani - vijadukt Ploče dužine tri kilometra, a sada će do Božića cijela Brza cesta od 4,5 kilometara biti otvorena. “Hidroelektra niskogradnja” i dalje ostaje nositelji posla Poslovne udruge, međutim radove će obavljati podizvođači.
|
Raskid ugovora‘Hrvatske ceste’ nisu razmišljale o soluciji raskida ugovora zato što bi građenje predmetne prometnice u tom slučaju potrajalo duže nego u ovom trenutku. ‘Hrvatske ceste’ uspjele su naći rješenje, kojim jamče završetak projekta, zajedno s Poslovnom udrugom, do kraja ove godine. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....