Jedna Dalmatinka se požalila na turiste koji su joj izašli iz apartmana, a ostavili su, kako ona aludira, nered. Kaže i da su sve platili, ali...
Video je nazvala - "Dragi naši Englezi. I da, znam, platili su, ali...".
Međutim, gosti su oprali dio suđa, smeće stavili u vrećice. Jedino,što je ostalo na na stolu je puna pepeljara i mrvice. Što, trebali su očistiti stan, platiti spremačicu i dati ključ u ruke, pišu ljudi u komentraima.
Evo što su joj još pisali:
- Sve je to u sklopu vaše cijene, kad gulite goste onda je ok. Čisti i šuti, bezobrazno je od tebe što to objavljuješ!
- Znači, oprano 80% suđa, smeće i boce pripremljene u vrećice. Što bi ti točno??
- Uzela si pare, sad bi htjela da ti ga i očiste.
- Majke mi ovima da platiš sve i da se nikako ne pojaviš oni bi našli neku zamjerku…
- Da su napravili neki nered u smislu oštetili namještaj, porazbijali, pa bi opravdala ovaj video. A vi kukate zbog mrva na stolu, i pune pepeljare. Strašno, ali strašno.
- Koliko je bio dan? Sestro čisti to i ne sramoti se.
- Ne kužim, boce su vam spremljene u vrećice, suđe je veći dio oprano... Kaj su trebali, ribat zadnji dan da vi uđete u čisto i uvedete sljedeće goste pa da i njima ogulite kožu... Ja da sam vaš gost takvu negativnu recenziju bi vam ostavila i još bi vas tužila za klevetanje po internetu....
- Nije ni čudo da ljudi ne dolaze više kod nas. Pa šta su trebali ? Izglancat apartman, oprat posteljinu, pripremit sve za sljedeće goste i još ostavit vama 100€ napojnicu jer su oni sve to odradili ?
-Nimalo profesionalno od vas ovako stavljati na tiktok “nered” koji su vam gosti ostavili…s obzirom da vam je noćenje u studio apart 260€, uhvatite se metle i počistite…
Apartman je plaćen, i ja sam iznajmljivač, ovo je vrhunski ostavljeno. Cišćenje vam je u cijeni
- Nemaju svi, kao mi Balkanci, taj urođeni poriv za čišćenjem. Osobno, svaki put sve pospremim: skinem plahte, posteljinu, prljavo stavim na hrpu za pranje, nekorišteno odvojim, operem suđe, očistim sudoper, pometem, sve ostavim uredno i posloženo…Ii iskreno, samo zato jer sam budala.Često pretjerujemo u tome i to je postao neki normativ koji ste stavili pod dužnost, a to nikako nije tako. Ne razumijem ove žalbe na goste koje su sve češće? Ništa nije uništeno, sve je na svom mjestu odakle ide rasprema i spremanje za idućeg gosta, prijašnji gost je platio svoj boravak i izašao na vrijeme, zato postoji check out zbog toga što se mora pospremiti za idući check in, a to koliko znam nije do gosta niti je njegova obaveza. Najbolje da još jedni gosti, dočekaju druge u primopredaji apartmana. Jasna mi je frustracija jer ste navikli na čisto, ali ljudi su na odmori i nisu napravili nered. Moje čišćenje do krajnosti me nije dovelo nigdje osim u stres prije puta i kalkulacije kako sve stići, tako da realno, to je u opisu posla iznajmljivača,kao što je i meni na poslu očistiti nakon klijenta, isto je s konobarima i sa svima što nije samoposluga.
No, bilo je i onih koji su branili Dalmatinku:
- Masa ljudi koja se nikad nije maknula dalje od svog sela, kamoli čula za pravila agencija, ne zna da su oni kratkoročno unajmili prostor i moraju ga vratiti u generalno čisto stanje koje je definirano međusobnim ugovorom o najmu (iliti pravilima Airbnba, Bookinga i ostalih), postoji razlog zasto su hoteli skuplji 2-3x i čiste redovno za vama.
- Nikada mi nije palo na pamet ostaviti apartman ili sobu u neredu. Kako našla-tako i vratila. Pa sigurna sam da i ovaj iznajmljivač ima negdje izvješena pravila ponašanja gdje se jasno naznačilo da se apartman vraća u preuzetom stanju. Kako tko ostavi za sobom više govori o čovjeku tako da je ovo ipak pravo lice gosta ?♀️
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....