StoryEditorOCM
S mora i krajaPROGRAM PLUS

Dalmatinski turizam mijenja kurs: smještaj prodaju oni s posebnom ponudom, traži se unique, brendirano, drukčije...

Piše Tanja Šimundić Bendić
26. svibnja 2024. - 16:28

Traži se unique, posebno, brendirano i drukčije. Nešto po čemu će se nečiji smještaj izdvojiti od konkurencije, isplivati iz mase pa privući pažnju. Kako to postići u moru objekata koji se nude?

Upravo zato je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije kao prva u Hrvatskoj kreirala jedinstveni projekt brendiranja obiteljskog privatnog smještaja. Cilj mu je unaprjeđenje i bolja prodaja smještajnih kapaciteta, originalnost na globalnom tržištu.

Da bi se to postiglo, iznajmljivačima s područja Splitsko-dalmatinske županije pomaže se kroz jedanaest edukacijskih videa i paralelno provode besplatne edukacije na terenu.

– Na takav ćemo im način pomoći da što konkurentnije i kvalitetnije posluju. Posebice iz razloga što naša županija ima i u postotku i kvantitativno na...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. listopad 2025 09:22