StoryEditorOCM
S mora i krajabez tv-a i neta

Umirovljeni branitelj koji boluje od PTSP-a u očaju je zbog HT-a: ‘Već tri mjeseca plaćam uslugu koju nemam...!‘

Piše V. P.
28. kolovoza 2025. - 19:29

Jučer smo pisali kako sve više korisnika Hrvatskog Telekoma već danima prijavljuje probleme s optičkim internetom koji bi inače trebao biti iznimno brz. Mnogi se žale da im se stranice sporo učitavaju, streaming usluge ‘štekaju‘, a onima koji rade od kuće to je sada postala prava noćna mora.

PROČITAJTE VIŠE Imate li i vi problema s internetom HT-a? Javlja se sve više korisnika: ‘Toliko je usporeno, a oni ništa ne rješavaju!‘

U međuvremenu smo dobili odgovor od HT-a kako je problem riješen.

- Zbog povremenih poteškoća, za dio korisnika koji internetu pristupaju putem fiksne mreže, dolazilo je do usporenog otvaranja određenih web stranica. Odmah smo pristupili rješavanju te je poteškoća otklonjena u najkraćem mogućem roku. Ispričavamo se korisnicima radi nastalih neugodnosti - rekli su nam u HT-u.

Ovaj je slučaj pak potaknuo našeg čitatelja Z.Z. iz Segeta Donjeg kod Trogira (puni podaci poznati redakciji) da nam se javi s još težim iskustvom, ukazujući na dublji problem u funkcioniranju mreže HT-a i odnosu operatera prema korisnicima. On tvrdi kako mu se uskraćuje osnovna usluga za koju uredno plaća račune.

image
Shutterstock

- Prijavio sam kvar na mreži Hrvatskog Telekoma 29. svibnja ove godine. Kvar se nalazi na njihovom stupu, otprilike 150 metara od moje kuće, gdje je izgorjela parica. Zbog toga u kući nemamo telefon, internet niti MAXtv (dva prijemnika) - započeo je Z.Z.

- Prilikom prijave rečeno mi je da će kvar biti otklonjen u roku 3–4 dana. Međutim, od tada sam zvao korisničku službu nebrojeno puta, svakih tri do sedam dana i nikakvog rješenja nema. Tek nakon desetak poziva poslali su mi mobilni internet i dva prijemnika za MAXtv, ali ni ta zamjena ne radi kako treba, jer nudi samo osnovne programe. Račune, naravno, i dalje uredno plaćam. Prije tjedan dana ponovno sam ih zvao, kažu da pišu požurnice, a sada je slučaj eskalirao jer sam im rekao da ću se obratiti medijima. Dakle, već puna tri mjeseca plaćam uslugu koje nemam, i to redovito prijavljujem bez uspjeha - kaže Z.Z.

- Posebno želim naglasiti da je linija prijavljena na moju majku koja ima 75 godina i živjela je 40 godina u Njemačkoj. Ovakvo ponašanje prema korisnicima jednostavno joj je nepojmljivo. U svojim godinama da nema telefona. Ja sam branitelj u mirovini, imam 53 godine i PTSP i moram priznati da me ova višemjesečna borba s njihovim izgovorima dovela do ruba, to sam im sve rekao - zaključuje naš čitatelj.

Upit o ovom slučaju poslali smo i HT-u.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. listopad 2025 20:48