Jučer smo pisali kako sve više korisnika Hrvatskog Telekoma već danima prijavljuje probleme s optičkim internetom koji bi inače trebao biti iznimno brz. Mnogi se žale da im se stranice sporo učitavaju, streaming usluge ‘štekaju‘, a onima koji rade od kuće to je sada postala prava noćna mora.
U međuvremenu smo dobili odgovor od HT-a kako je problem riješen.
- Zbog povremenih poteškoća, za dio korisnika koji internetu pristupaju putem fiksne mreže, dolazilo je do usporenog otvaranja određenih web stranica. Odmah smo pristupili rješavanju te je poteškoća otklonjena u najkraćem mogućem roku. Ispričavamo se korisnicima radi nastalih neugodnosti - rekli su nam u HT-u.
Ovaj je slučaj pak potaknuo našeg čitatelja Z.Z. iz Segeta Donjeg kod Trogira (puni podaci poznati redakciji) da nam se javi s još težim iskustvom, ukazujući na dublji problem u funkcioniranju mreže HT-a i odnosu operatera prema korisnicima. On tvrdi kako mu se uskraćuje osnovna usluga za koju uredno plaća račune.
- Prijavio sam kvar na mreži Hrvatskog Telekoma 29. svibnja ove godine. Kvar se nalazi na njihovom stupu, otprilike 150 metara od moje kuće, gdje je izgorjela parica. Zbog toga u kući nemamo telefon, internet niti MAXtv (dva prijemnika) - započeo je Z.Z.
- Prilikom prijave rečeno mi je da će kvar biti otklonjen u roku 3–4 dana. Međutim, od tada sam zvao korisničku službu nebrojeno puta, svakih tri do sedam dana i nikakvog rješenja nema. Tek nakon desetak poziva poslali su mi mobilni internet i dva prijemnika za MAXtv, ali ni ta zamjena ne radi kako treba, jer nudi samo osnovne programe. Račune, naravno, i dalje uredno plaćam. Prije tjedan dana ponovno sam ih zvao, kažu da pišu požurnice, a sada je slučaj eskalirao jer sam im rekao da ću se obratiti medijima. Dakle, već puna tri mjeseca plaćam uslugu koje nemam, i to redovito prijavljujem bez uspjeha - kaže Z.Z.
- Posebno želim naglasiti da je linija prijavljena na moju majku koja ima 75 godina i živjela je 40 godina u Njemačkoj. Ovakvo ponašanje prema korisnicima jednostavno joj je nepojmljivo. U svojim godinama da nema telefona. Ja sam branitelj u mirovini, imam 53 godine i PTSP i moram priznati da me ova višemjesečna borba s njihovim izgovorima dovela do ruba, to sam im sve rekao - zaključuje naš čitatelj.
Upit o ovom slučaju poslali smo i HT-u.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....