StoryEditorOCM
OstaloMuke s Pevecom

"Prodali su mi dva puta neispravan aparat, a sada mi ni troškove prijevoza ne žele platiti!"

Piše PSD.
9. studenog 2012. - 19:26

Ante Katalinić iz Starigrada, tri je puta morao kupovati novu škrinju za zamrzavanje, jer su dva kupljena aparata zaredom bila neispravna. Ante je zbog toga imao i neplaniranih troškova, jer je svaki put morao plaćati prijevoz do Starigrada, a za drugi je model škrinje morao i nadoplatiti iznos.

Zbog toga sada traži od tvrtke “Pevec” iz Zadra gdje je kupio uređaje da mu refundiraju troškove prijevoza, ali oni to ne žele učiniti.

- Trebala mi je škrinja za zamrzavanje i izabrao sam najjeftiniju od 410 litara marke Zanussi koja je koštala 2249 kuna. Platio sam “Pevecu” u gotovini, te sam morao platiti i prijevoz još 300 kuna.

Da ne čekam prijevoz od “Peveca” jer oni voze tek kad se prikupi dovoljno narudžbi u tom pravcu, ja sam platio prijevoz trokolicom u istom iznosu kao i kod “Peveca”. Doveo sam kući škrinju, ali kad sam je uključio - neprekidno je radila 20 dana.

Nazvao sam ovlaštene servisere koji su stigli, pogledali škrinju i rekli da nemaju što popravljati jer je čitava ta serija neispravna, te da je vratim tamo gdje sam je kupio. Vratio sam škrinju “Pevecu” i zatražio zamjenu, ali za Gorenje koju sam morao nadoplatiti s 350 kuna, te sam opet platio i prijevoz do Starigrada 400 kuna. Kad sam uključio Gorenje - opet ista stvar, i ona je non-stop radila - kaže Katalinić.

Treći pokušaj

Iz servisa su mu rekli da neće dolaziti u Starigrad, već da škrinju doveze u Zadar i to, budući da je nova, najbolje tamo gdje ju je kupio. Ante je opet stavio škrinju na vozilo, pa u Zadar, u Pevec, gdje su mu opet zamijenili škrinju s istom takvom od Gorenja. - I treći put sam je odveo kući i platio još 400 kuna prijevoz.

Srećom, ova treća radi normalno, ali sam za prijevoz potrošio ukupno 1.100 kuna, a još sam morao i nadoplatiti za Gorenje 350 kuna jer je ta škrinja koštala 2599 kuna. Zbog toga me škrinja došla puno više nego što sam planirao, pa sam zatražio od “Peveca” da mi vrate barem dio novca za vozanje škrinja, ali oni ne žele niti čuti za to - kaže Katalinić, dodajući kako ima samo mala primanja od mirovine, te mu je sada ovo iznenadni udar po novčaniku.

Čisti peh

U tvrtki “Pevec” su nam potvrdili da je Ante Katalinić dva puta vraćao škrinju, te da su mu oba puta zamijenili uređaj. - Nismo to morali učiniti jer je prema zakonu neispravni, a upotrebljavani, uređaj kupac dužan prijaviti servisu koji ga je dužan u jamstvenom roku popraviti, ili ako to ne može, zamijeniti za novi.

Bilo nam je žao čovjeka jer je dolazio čak iz Starigrada, pa smo napravili iznimku i zamijenili škrinju koju smo mi poslali na servis, te mu čak omogućili da bira drugi model. Nakon što je opet došao s neispravnom škrinjom, opet smo je zamijenili. Nema govora o tome da je neka serija bila neispravna, to bih prije nazvao čistim pehom da dva nova aparata ne rade zaredom. Takvo nam se što do tada nikada nije dogodilo.

Ipak, izišli smo mu u potpunosti u susret, ali ne možemo mu vratiti novac za prijevoz jer za to nemamo nikakve osnove. On nije htio koristiti našu uslugu prijevoza, već je angažirao privatnika. Da smo mu mi vozili škrinju, mi mu nakon reklamacije ne bi naplaćivali prijevoz niti ponovni odvoz aparata. Budući da nije želio naš prijevoz, mi mu taj trošak ne možemo priznati - kazali su nam u upravi zadarskog “Peveca”.

Piše Mišel Kalajžić 
Snimio Luka Gerlanc / CROPIX


15. prosinac 2025 19:41