| Mislim da je bilo krajnje vrijeme da Hrvatska pošalje jasan signal da je receptivna zemlja, da je zanima svaki gost i da je poželjna kao autodestinacija. Na nama je da se profesionalno pripremimo i pokažemo vrhunsko gostoprimstvo, te obranimo naše turističke pozicije i pokušamo osvojiti nova tržišta – zaključuje Renata Lichtberger, direktorica prodaje Falkensteinera |
| piše Mišel Kalajžić / EPEHA |
Zadarski hotelski kompleks Falkensteiner uspješno se prvi put predstavio na IFT-u − Međunarodnom beogradskom sajmu turizma. U ovogodišnjoj turističkoj sezoni očekuju značajan broj gostiju sa srbijanskog tržišta. Još je prerano za konkretne prognoze i potvrde bukinga, ali sudeći prema interesu posjetitelja na štandu Hrvatske turističke zajednice, mogu se očekivati dobri rezultati – kazala je direktorica prodaje Falkensteinera Renata Lichtberger nakon povratka iz Beograda.
Potpisano je i nekoliko konkretnih ugovora, bilo je i kongresnih upita, a najviše pozornosti privukao je projekt Diadora, potpunog obiteljskog hotela u Punta Skali, te wellness programi koje je Falkensteiner predstavio u Beogradu.
− Izuzetno pozitivan i velik interes za Hrvatsku pokazalo je srbijansko tržište, koje je zainteresirano za zanimljive turističke destinacije. Falkensteiner je tamo poznati europski turistički brand, dobro se zna što se može očekivati i dobiti u našoj ponudi, a naši su hoteli u Zadru i Crikvenici relativno blizu srbijanskom tržištu, tako da smo ostavili zanimljiv i prepoznatljiv dojam kao destinacija do koje se može stići automobilom za relativno kratko vrijeme na produženi vikend, zanimljiv u predsezoni i posezoni, te za više kraćih boravaka, s ponudom temeljenom na bogatom wellnessu – kazala je direktorica Lichtberger.
U Beogradu nije bilo nikakvih loših reakcija na predstavljanje turističkih destinacija na zadarskom području. Baš kao i čitava Dalmacija, zadarske su destinacije vrlo privlačne srbijanskom turističkom tržištu, a zadatak je turističkih djelatnika i hotelijera da budu potpuni profesionalci i posvete se borbi za svakoga gosta, koji mora biti zadovoljan ponudom.
Diadora - za svakog poneštoProjekt Diadora jest obiteljski hotel s konceptom u kojemu za svakog člana obitelji postoji odgovarajuća ponuda, od roditelja do djece. Na taj su način koncipirani apartmani i sobe, a čitav tim animatora i pedagoga brine se o interesima djece, uz maksimalnu razinu sigurnosti. |
Turisti iz Srbije - dobri potrošačiTo su ljudi koji se dolaze opustiti i odmoriti, uz to i potrošiti nešto novca, i oni su vrlo poželjni, baš kao i svi naši drugi potencijalni gosti. Osim toga, mentalitetom su slični nama − kad se ide na odmor, ne gleda se na svaku kunu, žele se dobro provesti i doživjeti nešto lijepo. Mislim da je bilo krajnje vrijeme da Hrvatska pošalje jasan signal da je receptivna zemlja, da je zanima svaki gost i da je poželjna kao autodestinacija. Turizam ne može funkcionirati ni na kakvim kompleksima, svijet je pun takvih priča iz prošlosti koje su prevladane i mi u tome nismo jedini primjer. Na nama je da se profesionalno pripremimo, te obranimo naše turističke pozicije i pokušamo osvojiti nova tržišta – zaključuje direktorica prodaje Falkensteinera. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....