Kako je “Lulić taxi” dolaskom na tržište potpuno oborio cijene taksi-usluga, građani su se počeli masovno koristiti taksijem: 20 kuna za pet kilometara je prihvatljivo i umirovljenicima, i nezaposlenima, i mladima.
- Vikendom imamo prosječno oko 650 noćnih vožnji, a oko 400 vožnji imamo i dnevno, preko tjedna. Kada smo krenuli s 22 automobila i 30-ak zaposlenih, imali smo u prvom tjednu prosječno 200-injak vožnji dnevno.
Noću nam sada prometuje četiri do pet automobila, a kada zatopli i otvore se terase te počnu ljetni izlasci, po noći će cirkulirati minimalno 10 do 12 naših automobila.
S početna 22 vozila, sada smo došli na 30, a u planu nam je u idućih mjesec dana uvesti još 10 vozila, odnosno po dva svakog tjedna – kaže Davor Lulić, direktor i vlasnik “Taxi Lulić”, tvrtke koja je prepoznatljiva po uniformiranim vozačima i tipiziranim taksijima renault megane.
Trendom rasta Lulić želi odgovoriti na potrebe tržišta jer se već sada događa da u najfrekventnijim satima vikenda nema slobodnih automobila, pa građani čekaju 15 do 20 minuta na prijevoz. Inače se čeka od pet do maksimalno 10 minuta.
Studiozno osmišljeni koncept, zaposleni u operativnom centru svakodnevno prate preko kompjutora i GPS uređaja.
Direktor u noćnim kontrolama
- Petkom i subotom noću ne spavam, nego idem uokolo sa svojim momcima. Važno mi je snimiti potrebe tržišta, ali i kontrolirati naše taksiste. Oni ne smiju činiti prometne prekršaje, naplaćivati više nego je stajala vožnja ili voziti mušterije duljim putem.
Na to strogo pazimo i takvo ponašanje ne bismo tolerirali. Bilo je nekoliko taksista koji su radili prekršaje u prometu i njima smo se zahvalili dok su još bili na probnom roku – kaže Lulić, a izgled i ponašanje njegovih taksista to i potvrđuje.
Uniformirani, ozbiljni i visoko profesionalni u nastupu i vožnji, sliče vojnicima. Takvim pristupom i činjenicom da se za sitan novac može voziti po gradu, potpuno su promijenili stav građana prema korištenju taksija.
Lulić kaže kako ih zovu školarci koje treba prebaciti, mladi nakon izlaska, a umirovljenici do bolnice ili od nekog trgovačkog centra gdje su otišli u kupnju. Građani počinju ovaj nekoć luksuzni tip prijevoza koristiti za razne svrhe.
Vlasniku taksi-službe je jasno da su korisnici bili nepovjerljivi i prema usluzi i prema cijenama, ali napominje kako to razdoblje prilagodbe polako prolazi. Drugi taksisti, stariji po stažu, i dalje teško prihvaćaju dolazak konkurencije koja ih dovodi u nezavidnu situaciju.
- Mi imamo prodajni salon i servis Renaultovih automobila, pa nam je lakše nuditi uslugu po nižoj cijeni – dodaje Lulić o konkurenciji, iz čijih je redova nakon pokretanja taksi-službe prije mjesec dana dobio i prijetnju. Prijetnje se više nisu ponavljale, a ni njegovi taksisti nisu imali problema.
|
Pripiti putnici - najpristojniji
Nisam nikada imao problema, a nisam čuo ni da su ih kolege imali. U početku su ljudi bili sumnjičavi, ali su vidjeli da zaista i pružamo uslugu koju reklamiramo, pa sada već taksi naručuju rutinski. Vozimo građane svih dobi, poslovne ljude, a vikendom mlade. Oni koji se voze s nama prvi put obvezno komentiraju kako smo lijepo odjeveni i pristojni – kazuje sa smiješkom Jurica Utković, vozač u “Taxi Lulić”, te dodaje kako je zanimljivo da su pripiti putnici najmirniji i najpristojniji.
|
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....