U Gružu se ne smije smanjivati prostor postojeće luke za javni promet u korist planirane marine na južnoj strani zaljeva, od vile Elize do lučice Orsan, stav je Koordinacije udruge brodara i brodograditelja Hrvatske iznesen na sastanku u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture u Zagrebu.
Brodari kažu da su takvi planovi u sukobu s nacionalnim interesima i traže da ravnopravno sudjeluju u procesu donošenja odluka i pripremi urbanističkog plana uređenja Gruža kako bi se zaštitili interesi brodara i građana. - Izgradnja marine na tom području prouzročila bi kaos u prometu u luci namijenjenoj javnom prometu koja ima apsolutni prioritet – kaže predsjednik Koordinacije udruga brodara i brodograditelja Hrvatske u DNŽ-u Niko Miljas koji smatra da za marinu nema mjesta na području uz Lapadsku obalu, ali bi se ona mogla graditi na predjelu od Orsana pa dalje prema Babinu kuku.
Dio obale ispred Kazbeka, dodaje Miljas, bio bi idealan za turističke brodove koji se sada vezuju uz obalu na suprotnoj strani zaljeva. Izdradnja marine u Gružu spada u najveće infrastrukturne projekte u Dubrovniku, a dubrovačka brodarska tvrtka “Atlantska plovidba“, zajedno s Ingrom, jedan je od najizglednijih financijera i koncesionara buduće marine.
Premda se ranije spominjala marina s 350 vezova, na promjenu planova „Atlantske plovidbe“ vezanih uz ovaj projekt nije utjecao ni stav stručnjaka Ministarstva prometa prema kojemu bi bilo moguće graditi marinu s maksimalno 180 vezova.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....