Vijećnika je, naime, zanimalo je li utemeljena izjava dubrovačkog gradonačelnika Andra Vlahušića, koju su prenijeli mediji, da će se golf igrališta na Srđu početi graditi početkom iduće godine.
- Do početka gradnje ne može doći prije nego što se prostorni planovi nižeg reda usklade s onima višeg reda, odnosno DPU platoa Srđ sa GUP-om grada Dubrovnika, a potom i Prostornim planom Dubrovačko-neretvanske županije.
Riječ je o proceduri koja zahtjeva dosta vremena te sam mišljenja da su nerealna očekivanja da će radovi započeti tako brzo. Županija podupire taj projekt, ali uz uvjet da je usklađen sa prostornim planom te da ne narušava dubrovačke vizure i kulturno-spomeničku baštinu - istaknuo je župan Nikola Dobroslavić.
S posebnim zanimanjem vijećnici su popratili odgovor župana Dobroslavića na upit SDP-ovca Ivice Mojaša o Studiju utjecaja na okoliš za gradnju Centra za gospodarenje otpadom nedaleko Trnovice u Dubrovačkom primorju.
Nadamo se da Studija dobiti "zeleno svjetlo" i da ćemo nastaviti s planovima na gradnji tog Centra, koji zapravo nije odlagalište nego suvremeni pogon za obradu otpada, koji bi se gradio u skladu s najvišim ekološkim standardima. S obzirom da se radi o vrlo skupom projektu, vrijednom između 40 i 50 milijuna Eura, zatražili smo i financijsku potporu EU kroz njezine fondove - pojasnio je župan Dobroslavić uz napomenu da bi negativne ocjene Studije značile i dugoročno puno veće probleme za najjužniju županiju, koja već sada ima velikih problema s neodgovarajućim odlagalištima, poput dubrovačke Grabovice, koju je nazvao "ekološkom bombom".
- Razumljiva su i protivljenja stanovnika Dubrovačkog primorja, stoga su i njihove primjedbe uzete u obzir, no uistinu nije riječ o nekoj novoj Grabovici ili Jakuševcu nego o najsuvremenijom Centru za zbrinjavanje otpada- pojasnio je župan Dobroslavić i dodao kako će Županija, u slučaju pozitivne ocjene Studije, nastojati što prije ostvariti taj projekt.
Libertas u gubicima zbog povlaštenih karata- Gradski javni prijevoznik Libertas godišnje unutar grada preveze 8 milijuna putnika te bi, s obzirom na cijene karte, umjesto 26 milijuna kuna godišnje trebao uprihodovati barem 80 milijuna kuna - kazao je u odgovoru na upit SDP-ova vijećnika Tomislava Brnasa zamjenik župana Frano Skokandić. - Smatram nekorektnim da se pravi problem zbog stotinjak tisuća za održavanje "malih linija" prema Stonu, Janjini i Orebiću, dok se istodobno na gradskom prijevozu gube deseci milijuna kuna na povlaštenim kartama - istaknuo je Skokandić i dodao kako su takve karte u skladu sa zakonom no problem se javlja kada razliku u cijeni netko mora platiti. |
Brnas: Je li sporna prodaja državne zemlje u Opuzenu?Županijski vijećnik iz redova SDP-a Tomislav Brnas u srijedu je na sjednici Skupštine Županije Dubrovačko-neretvanske postavio upit vezan uz spornu prodaju državne zemlje u Opuzenu. Pojasnio je kako su ga za postavljanje tog upita sa skupštinske govornice zamolili članovi Udruge za zaštitu obiteljskog gospodarstva na društvenom zemljištu Opuzen. Župan Nikola Dobroslavić odgovorio je vijećniku Brnasu da je Županija o tome tražila očitovanje iz Opuzena nakon čega im je dostavljeno mišljenje Državnog odvjetništva u kojemu se ističe kako prodaja te zemlje nije sporna. - Nemam razloga sumnjati u mišljenje Državnog odvjetništva a ukoliko netko smatra da postoje razlozi bilo kakvoj sumnji mogu se obratiti nadležnim institucijama - zaključio je župan Dobroslavić. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....