Kako vrijeme odmiče i dubinska snimka postaje cjelovitija, sve je manje nade za spas GP-a, kojem su pristigle obveze već narasle na iznos od čak 180 milijuna kuna!
Zbog nezavidne situacije, investitori su s GP-om već raskinuli više ugovora.
- Uz otkaz ugovora o gradnji sveučilišnog kampusa, Općina Trpanj je raskinula ugovor o gradnji trajektnog pristaništa, a vjerojatno će i Općina Župa Dubrovačka raskinuti ugovore o gradnji cesta, groblja i spomenika na svom području.
Uz sve to, 30 do 40 radnika pronašlo je angažman u drugim tvrtkama iako još nitko nije uzeo radne knjižice jer čekaju zadnju šansu i provjeru mogućeg angažmana s “Konstruktorom”.
Istine radi, reći ću da me nitko iz uprave te splitske tvrtke nije kontaktirao te je opstanak GP-a upitan jer o sudbini se ne može pregovarati s vlasnikom, PGM-om Ragusa, nego samo sa stečajnim upraviteljem. Ako vjerovnici nemaju povjerenja, GP-u nema opstanka. Kad bi se GP-u dala još jedna šansa, nužno je naći 20 milijuna kuna za novo pokretanje radova, ističe privremeni “stečajac” Knežević, koji nije želio komentirati priče “upućenih stručnjaka” koji tvrde da je GP izgubio licenciju jer nema dostatno inženjera i majstora.
Ipak, zbog neplaćenih poreza i doprinosa GP se neće javljati na javne natječaje za poslove. Dubinska snimka stanja govori o velikoj vrijednosti raskinutih ugovora, ali i to da su većinu poslova radili kooperanti te je GP imao vrlo malu korist.
Uz kreditnu prezaduženost i porazno mali godišnji opseg posla, ispod nužno potrebnih 300 milijuna kuna za opstanak, uz postojeći broj radnika, sve je upitno.
Knežević je u Pogonu mehanizacije u Komolcu odredio non-stop dnevno dežurstvo zbog vrijednih građevinskih strojeva, ali valja reći da će nakon otvaranja stečaja GP ubrzo ostati bez tih strojeva: prema ugovorima će ih preuzeti leasing tvrtke kojima, nakon prestanka redovite uplate leasinga, strojevi ponovno pripadaju.
|
Raskinut i ugovor za GružKako neslužbeno doznajemo, na zahtjev samog GP-a, Lučka uprava Dubrovnik je raskinula ugovor s GP-om za tekuću obnovu u putničkoj luci Gruž. Radovi su povjereni tvrtki “Mramor Modus” iz Dubrovnika, kojoj je kao rok dovršetka prve faze, odnosno popločavanje trajektnog pristaništa, određen 10. travnja. Rok za dovršenje preostalih radova na mulu Petka, kao radova druge faze, određen je za 10. lipnja. Ukupna vrijednost radova i dalje ne prelazi prije ugovorenih milijun kuna, a sve govori kako će luka biti spremna za prihvat svih vozila i putnika do početka glavne turističke sezone. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....