| Zbog najavljenog dolaska inspekcije za kategorizaciju, intenzivirali su radove na hotelu, pa su na smetište nabacali svega i svačega, od PVC vreća nepoznatog sadržaja, preko metalnih cijevi do plastične mase |
| piše Gabrijela Bijelić / epeha |
| Admir Buljubašić / Cropix |
- Zbog najavljenog dolaska inspekcije za kategorizaciju, intenzivirali su radove na hotelu, pa su na smetište nabacali svega i svačega, od PVC vreća nepoznatog sadržaja, preko metalnih cijevi do plastične mase. Prošlog tjedna radili su i noću. Uperili su nam reflektor u kuće, pa nismo mogli oka stisnuti. Na deponiju bude i otpadaka hrane. Po južini ne možemo otvoriti prozore od silnog smrada, pogotovo kad dođe cisterna za fekalije - žali se Rudolf Restović, stanar Ulice Eugena Kvaternika, koji je danonoćno deponiranje otpada ovjekovječio kamerom i o slučaju javio medijima.
- Nakon što su ostali dužni lokalnim kooperantima, turski vlasnici sada su angažirali neke radnike iz Međimurja i Đakova, koji su i nedjeljom istovarali otpad - otkriva Restović, koji osim s krupnim otpadom, za kišnih dana ima problema i s prelijevanjem vode preko krovne terase “Rixosa”.
S vodom se niz hotelsko pročelje slijeva i zemlja iz arle, a ni komadići najlona, folije i stiropora od izolacije nisu rijetkost, kaže ogorčeni susjed koji takve “projektile” ujutro mora metlom uklanjati ispred kuće. O situaciji u susjedstvu “male Grabovice” Restović je obavijestio sanitarnu inspekciju i gradsko komunalno redarstvo, ali bez rezultata.
Nije, kaže, još riješen ni dvogodišnji problem nesnosne buke rashladnih uređaja hotela zbog koje su stanari “Rixos” tužili sudu.
- Nebrojeno puta razgovarali smo s turskim manadžerom hotela, pa s kazahstanskim, išli na javne rasprave, uzeli odvjetnika. Iz hotela su izvana napravili sitne promjene na klimi, ali ona i dalje buči - govori Restović.
Upozorava kako im “Rixos”, unatoč obećanju, nije riješio ni javnu rasvjetu. Svjetlo pred hotelom gase prema vlastitom nahođenju, pa je noću oko zgrade mračno kao u rogu - jada se gospar Rudolf.
Njemu i susjedima smetaju i blokade prometa u Kvaternikovoj u najkritičnije sate dana, ali i ponašanje lokalnih zaposlenika hotela, za koje tvrdi da galone vode, umjesto u šaht, prolijevaju po ulici.
Inspekcija, hotel i Grad šuteIz gradske vlasti i Uprave za sanitarnu inspekciju Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi zasad nema odgovora na naš upit o poduzetim mjerama tragom pritužbi susjeda hotela. Unatoč višekratnim pozivima, u ponedjeljak nam je zbog poslovnih sastanaka ostao nedostupan i Mirko Begušić, novi direktor “Libertas Rixosa”, koji je na tome mjestu naslijedio menadžera Antonija Delfina. U “Rixos Libertasu” se, inače, nadaju da će im ovog tjedna Komisija za kategorizaciju Ministarstva turizma udijeliti pet zvjezdica. |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....