Po njemu potrošili su, tvrde. 46.755 kuna. Među najvećim stavkama su najam autobusa, skoro 13.500 kuna kojim su na glasovanje u Dubrovnik iz Zagreba doveli pedesetak studenata te oglašavanje u lokalnim medijima i radio postajama. To ih je stajalo preko 17.000 kuna.
Većinu novaca, iz svojih sredstava koje dobivaju iz proračuna za svoje programe, osigurale su udruge građana Zelena akcija - 17.000 i Kinookus - 8.500 kuna.
Njemačka zaklada Heinrich Boll Stiftung pomogla ih je s 9.300 kuna, dok su članovi inicijative među sobom sakupili skoro 12.000 kuna.
Za razliku od aktivista, investitor projekta tvrtka “Razvoj golf”, na svoju kampanju, koja je prema brojnim mišljenjima bila puno “tiša”, potrošio je 200.000 kuna. Investitori su svoj troškovnik, podsjetimo, objavili uoči samog referenduma. Tiskanje njihovih letaka stajalo je 2.300 kuna, dok su aktivisti za to izdvojili tri puta više, 7.000 kuna, uz dodatne 3.000 za plakate.
I dok su članovi inicijative “Srđ je naš” radili besplatno, “Razvoj golf” svoje informatore platio je 80.000 kuna. Zanimljivo, u troškovniku “Razvoja golf” stoji da su najam javnih površina platili 2.500 kuna dok u troškovniku inicijative takve stavke nema.
Također je zanimljivo da su aktivisti potrošili više novaca za prikupljanje potpisa na zahtjev za raspisivanje referenduma. Čak 55.000 kuna. I te troškove financirale su građanske udruge.
No kako se udrugama iz proračuna sredstva daju isključivo na osnovu predloženog programa, biti će zanimljivo vidjeti kako će pravdati troškove vezane za referendum o golfu kojeg nema u programu niti jedne udruge, pa ni primjerice Kinookusa, udruge koja u Stonu organizira festival filma i hrane.
Za organizaciju ovogodišnjeg festivala, samo iz proračuna Dubrovačko-neretvanske županije, ta je udruga, kako su nam kazali u Županiji, dobila 60.000 kuna. No u programu tog festivala nema ni riječi ni o golfu, a kamoli referendumu.
A. H,
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....