| Goran Štrok |
U priopćenju se ističe kako Wren’s Hotel Grupa nije naplatila ništa zašto nije i pružila uslugu, stoga terećenje tvrtke Konel smatraju neosnovanim i tendencioznim.
Navodi se i da je razumljivo da okrivljenici rade sve kako bi osporili činjenice vezane za slučaj ‘‘Pet zvjezdica’’ i unaprijed utjecali na javno mišljenje, unatoč postojanju video i audiozapisa, te ostalih dokaza koji jasno upućuju protiv njih.
- Sadašnje optužbe Konela protiv Wren’s Hotel Grupe, najnovija su nastojanja okrivljenika diskreditiranje Wren’s Hotel Grupe i Gorana Štroka. Međutim, treba naglasiti da ova dva slučaja nisu međusobno povezana. Prvi je eklatantan primjer korupcijskoga kriminala u kojemu su, među ostalim, sudjelovali vlasnici tvrtke Konel i koji je pokrenut od strane USKOK-a. Drugi slučaj u kojemu Konel tuži Wrens Hotel Grupu, trgovački je spor između dviju kompanija koji će svoju završnicu dobiti na Trgovačkom sudu. Ovom potpuno neosnovanom prijavom USKOK-u, pokušava se dati posve drugačija konotacija slučaju. Sporni ugovor i račun datiraju još iz 2006. godine, te se postavlja logično pitanje zašto ranije nije osporavan Ugovor i račun, odnosno pokrenut sudski spor – stoji u priopćenju JLH-a.
Antun Kralj kojeg je Goran Štrok optužio za reketarenje, tužio je Wren’s za iznos od 96 tisuća eura koji im je, navodno, uplatio na bankovni račun još u lipnju 2006. godine. Uplata je trebala biti početak dugoročne poslovne suradnje Konela i Wren’sa, odnosno Štrokova JLH. Budući da je izbila afera ‘‘Pet zvjezdica’’, suradnja je izostala, a Konel u sporu, pod prijetnjom ovrhe, traži povrat novca s kamatama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....