StoryEditorOCM
AutomobilizamSVI IDU NA SLJEME GDJE JE JEDAN DUBROVČANIN SLAVIO PRIJE 25 GODINA

Jest – kaže Dragan Serden, a Niko Pulić k‘o iz topa: Nije!

Piše Tonči Vlašić
27. lipnja 2025. - 15:18

Vozi se od Pila, ali nije četvrta brdska utrka sezone u Dubrovniku, već je na zagorskoj strani Sljemena, na stazi Zagorje. Dakle, start je od Pila, pa se juri uzbrdo više od 5,5 kilometara, točno, 5510 metara. Ovogodišnja, 31. Nagrada Stubičkih toplica održava se, ističe se, na tehnički najzahtjevnijoj stazi domaćeg prvenstva. Je li tako? 

- Izazovna jest. Brza jest. Ima čak 37 zavoja. Za jedno 15 zavoja je jača nego Malačka. Je li najzahtjevnija? Ima nekih stvari zbog kojih bi rekao kako jest – na prvu će Dragan Serden, predsjednik Odbora za auto sportove Hrvatskog auto i karting saveza. Isto pitanje Niku Puliću, koji je osvojio prvo izdanje utrke sad već daleke 1993. godine.  

- Nije, po meni je Buzet zahtjevniji ako računamo samo utrke koje se održavaju u nas. Međutim, staza Zagorje ima dosta ‘zamki’. Prljava je, tj. puno pijeska je na njoj. Zatim puno je u hladu, te nije asfalt vruć... - ističe ‘Leteći Konavljanin’, koji je 1993. slavio u BMW-u M3. Ukupno četiri puta je Niko osvajao ‘generalku’ na stazi Zagorje. Nitko više od njega.  

Drugi put je Niko na Sljemenu slavio u legendarnoj Lancia Delta HF Integrale 1996. godine, zatim treći put 2003. godine vozeći Formulu 3 Dallara 392, a i četvrti put do generalke stigao u Formulom 3. Bilo je to 2010. godine. Četiri slavlja od Pila uzbrdo ima još Riječanin Siniša Krainc, sve u Ford Escort RS Cosworth, zatim tri Dejan Dimitrijević u Seat Leonu 3.2, po dva Talijan Rodolfo Aguzzoni u Oselli PA9 BMW, Boris Durlen u Fordu Escortu RS Cosworthu, Mađar Istvan Kavecz u BMW-u E90 V8 4.0 i Domagoj Pereković u Mitsubishi Lanceru Evo IX.

- Sad je 25 godina kako je Dubrovčanin Dražen Belohradski bio pobjednik tad osmog izdanja Nagrade Stubičkih toplica, a te 2000. godine je to uspio oborivši rekord staze – ‘vadi’ Serden podatak iz zaborava. 

image

Dražen Belohradski krajem 90-ih

Milo Kovač/

Belohradski tad za volanom PCR Opela, nastupao je u kategoriji II, i branio je boje Automania Racinga. Bio je na kraju sezone prvak Hrvatske u ‘generalki’, Niko Pulić te 2000. godine doprvak, Silvio Bajde (Zagreb) treći, Aleksandar Božović (Zagreb) četvrti, Milan Brozinić (Klek) peti, Boris Durlen (Zagreb) šesti...

image

Dražen Belohradski 1998. godine na dubrovačkoj brdskoj utrci u Prototipu PRC

Milo Kovač/

Pelješac Racing je za 31. Nagradu Stubičkih toplica, koju organizira Auto klub Delta, prijavio Duju Prižmića za nastup u povijesnim vozilima, dok će za bodove u kategorijama I I II PH juriti Janos Muller, Zoltan Kapitany, Ante Alduk, Laszlo Kloo junior i senior, Jordan Peter i Tamas Kovacs. U prijavu nastupa u kategoriji 1 i 2 Dubrovnik Racing je upisao imena: Igor Ilić, Marko Puljić, Frano Knego, Milan Brozinić, Sandi Peteh, Mato Milković, Milan Tatalović, Saša Radola, Maro Franić, Marino Poropat, Tamas Tomcsanyi i Maro Slade, Župa dubrovačka imena: Antonio Hernaut, Deni Kmetović, Goran Sikirica, Marijo Barović, Boris Katić, Nihad Seferagić, Mladen Đajić, Matija Jurišić i Nino Andrejević, dok će za Konavle osim Nika Pulića vozi Igor Vareško. 

Ukupno je prijavljeno 95 vozača.

Treninzi na stazi Zagorje su u subotu, 28. lipnja, od 12.30 sati, svečano otvaranje utrke je u nedjelju, 29. lipnja, točno u podne nakon čega starta prva od dvije bodovne vožnje. 

25. listopad 2025 16:27