Nama je na prvom mjestu uspjeh kluba, a zatim pojedinca. To nas je učio naš Dubo (Čikor - op.a.). Od njega smo naučili kako posložiti vozače po grupama i klasama. Nekad je to bilo na štetu pojedinog vozača, ali svi u klubu znamo što je glavni cilj, i svi smo se podredili tome – kaže Maro Franić u danima sretnim. Slavio je ove godine 50. rođendan, sad slavi 16. naslov klupskog prvaka Hrvatske na brdu s Dubrovnik Racingom.
- Nije još gotova sezona. Tek smo pola posla napravili. Želja je dupla kruna, želja je biti najbolji i na prvenstvu Hrvatske na krugu. Početkom idućeg mjeseca je zadnja utrka kruga na Grobniku. Drugi smo, ispred nas je Fly with Kolman. Naš zaostatak nije velik. Ali, vidjeli ste sad na našem brdu što se događalo, što se dogodilo našem najvećem i na kraju jedinom konkurentu za naslov, Župi dubrovačkoj. Jedno izlijetanje i velika šteta na autu (Nino Andrejević – op.a.), plus kvar na motoru (Boris Katić – op.a.)... Svi mi vozači znamo kako se uspjeh može slaviti tek 30 minuta nakon što zadnji auto prođe kroz cilj. Tek tad se može reći je li bilo uspješno ili ne. I mi smo, kao sad Župa dubrovačka na brdu, mogli plakat nakon zadnje utrke kruga prije dvije sezone. Doslovno nakon svega nije imao tko voziti tu zadnju bodovnu utrku, pola auta je bilo u kvaru, te smo ostali bez naslova prvaka, a imali smo veliku, veliku prednost. Takav je ovaj naš sport – naglašava Franić, a zatim povratak na krug.
- Imali smo 39 klubova ove sezone na brdu, a na kraju mi prvi, Župa dubrovačka druga, Pelješac Racing treći. Auto klub Konavle ima prvaka u Grupi 2 Nika Pulića, koji je to uspio s autom, koji nije za brdo. Ali, Niko je pokazao kako nije za bacit. On je čudo. Ima toliko godina, bio je teško bolestan. Svi znamo što je bilo kad je završio u bolnici zbog korone, jedva je ostao živ, a on se i nakon toga vratio. Niko je idol mnogima, uzor mladima. On je čudo – kaže Franić, i kad je tako, a Leteći Konavljanin je 12 godina stariji od njega...
- Ne razmišljam o penziji. Kako ću ja razmišljat o penziji kad o njoj ne razmišlja Niko – smije se Maro, koji je u karijeri osvajao naslov prvaka na brdu, i na krugu. Ove sezone je u prilici po deveti put uzeti krunu prvaka na kružnim stazama...
Još malo o dubrovačkom brdu, zadnjoj utrci, koja je odlučivala o većini pojedinačnih prvaka i klupskom prvaku.
- Da, samo su sigurni bili uoči zadnje utrke Dimitrijević u ukupnom poretku kategorije I i grupi 1, te Pleše u grupi 3. Sve ostalo se odlučivalo u Dubrovniku. Što reći o našoj utrci? Imali smo prekrasno vrijeme, imali smo, a to sam se uvjerio vozeći, tisuće gledatelja duž staze. Iznenadio nas je veliki broj sudionika, gotovo 130 vozača na stazi. Očito svi žele doći u Dubrovnik. I moram u ime našeg kluba reći svim vozačima i ljubiteljima automobilizma, koji su svojim dolaskom uveličali ovu našu 25. Nagradu Dubrovnika, jedno veliko, veliko hvala. Hvala Vam ljudi. Hvala i svima koji su nam pomogli da organiziramo utrku, da budemo opet bolji i bolji. Sjećam se kako smo mi učili dok su organizaciju vukli naš Đuka (Željko Đuratović - op.a.), naš Dubo. Vidjeli smo i vanka, gdje smo vozili, kako se radi, što treba napraviti kako bi bili još bolji... Ma, evo, možda mnogi ne znaju, ali Dubo nije bio na prvu oduševljen kad smo rekli da Žarko Knego želi postati član našeg kluba i voziti utrke. Dubo je znao da je obitelj Knego vezana za jedrenje, brodove, da je Žarkov otac poduzetnik, pitao se kakav je taj mali Knego... Uglavnom, jedva smo ga nagovorili da ga primi, a što danas imamo. Žarko ne samo što je uspješan vozač, što je sjajan organizator, već je u prvom redu sjajna osoba.
Za nekoga već, za nekoga tek 25. Nagrada Dubrovnika.
- Ha, da, 25. Nagrada. Mijenjale su se lokacije. Od 2021. godine smo na ovoj stazi. Kako stvari stoje, tu ćemo se zadržati. Imali smo tko zna koliko razgovora s gradonačelnikom Matom Frankovićem. Želja se zna. Stvoriti uvjete da se na njoj može održati natjecanje i kategorije II, a svima nama je godinama želja imati u Dubrovniku utrku prvenstva Europe... Vozačima se sviđa ova staza. Imate tehnički dio, imate dio gdje možete postići veliku brzinu. Ima uz nju nekoliko mjesta gdje se mogu smjestiti gledatelji i lijepo pratiti utrku.
Dubrovnik Racing 16. put prvak Hrvatske na brdskim stazama, a to je 32. trofej u povijesti kluba.
- Dobro nas je oznojila Župa dubrovačka. Baš dobro. Pazi, nema bolje stvari nego kad imaš odličnu konkurenciju. To nas tjera da budemo još bolji. Nije prvi put, a meni je srcu drago što su tri kluba iz naše županije na kraju na postolju u konkurenciji 39 klubova. Čestitam Mariju Baroviću i njegovoj ekipi na uspjehu, čestitam Pelješac racingu na uspjehu, čestitam Niku Puliću na uspjehu... I sad ću nešto reći, možda će se netko naljutiti, ali moram. Dakle, grad Dubrovnik te naša županija su bili i dalje su prijestolnica hrvatskog automobilizma – naglasio je Franić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....