StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoKREĆE PREDSEZONA

Jesmo li spremni? Od nedjelje ljetni red letenja, počinje vreva turističke sezone

Piše Maja Rilović Koprivec
29. ožujka 2025. - 12:27

Ljetni red letenja koji počinje ovoga vikenda označit će službeni početak turističke predsezone. U Zračnoj luci Ruđera Boškovića već je za nedjelju 30. ožujka najavljeno slijetanje 23 zrakoplova.

Iako u Gradu već ima turista ljetni red letenja za Dubrovnik rezultirat će povećanjem broja letova i dolaskom većeg broja turista u grad. Prema dostupnim informacijama, tijekom ožujka te početka travnja 2025. godine u Dubrovniku je otvoreno više od 30 hotela, a sa sredinom travnja očekuje se otvaranje dodatnih smještajnih kapaciteta – najavljuju iz dubrovačke Turističke zajednice.

- Na Zračnoj luci Ruđer Bošković u ljetnoj sezoni prometovat će više od 40 zrakoplovnih prijevoznika prema više od 65 međunarodnih destinacija. Posebno ističemo kako će ove godine svakodnevni let United Airlinesa za Newark – New York početi s operacijama od 2.svibnja. kao i Swiss Air prema Zurichu pet puta tjedno. Također, Ryanair će imati tri nove destinacije: Gothenburg, Katowice te Marseille. Uz navedeno, imati ćemo pojačavanje broja tjednih operacija u vrhuncu sezone prijevoznika Air France, KLM, Turkish Airlines, Austrian Airlines, easyJet i ostalih.

Na prvi dan ljetne sezone će biti oko 40 operacija zrakoplova sa 11 zrakoplovnih prijevoznika, dok će u prvom tjednu ljetne sezone biti više od 370 operacija zrakoplova prema više od 40 destinacija – najave su iz TZ-a ususret novoj turističkoj sezoni.

I  u Zračnoj luci Ruđer Bošković, očekuju početak operacija većine zrakoplovnih prijevoznika koji prometuju u redovnom prometu. U travnju je najavljeno preko 950 letova s 30 zrakoplovnih prijevoznika koji će povezivati Dubrovnik s više od 55 destinacija. U razdoblju ljetnog reda letenja, više od 40 zrakoplovnih prijevoznika povezivat će Dubrovnik s preko 65 međunarodnih destinacija.

image


Foto: Tonci Plazibat/CROPIX

Tonci Plazibat/Cropix/Cropix

U Luci Dubrovnik, prema podacima Lučke uprave Dubrovnik najavljeno je čak dvadeset sedam uplovljavanja kruzera tijekom travnja.

O početka travnja u Gružu će pristajati i po dva broda dnevno. Brodovi su to kompanija na koje smo naviknuli i koji se nakon zime polako vraćaju krstarenjima u Mediteran, brodovi MSC Cruises, Norwegian Cruise Linea, a već u travnju dolazit će i brodovi kompanije Costa Crociere.

U TZ-u Grada Dubrovnika očekuju uspješnu turističku sezonu, nakon niza promotivnih kampanja koje su rađene tijekom zime.   

- Dubrovnik je uvršten na prestižnu Wanderlust listu "Good To Go" za 2025. godinu, što dodatno promovira grad kao poželjnu destinaciju. Također, Turistička zajednica grada Dubrovnika kontinuirano provodi promotivne aktivnosti na ključnim emitivnim tržištima, uključujući digitalne kampanje i sudjelovanje na međunarodnim sajmovima, s ciljem privlačenja većeg broja posjetitelja tijekom cijele godine. Među najznačajnijim marketinškim kampanjama ističemo oglašavanje na Times Squareu, digitalne kampanje na raznim sportskim događajima, promociju u digitalnom izdanju The New York Timesa, ali i kampanju koja će se od 16. ožujka do 16. travnja 2025. godine prikazivati na Sports24, globalnoj platformi za sportski sadržaj unutar sustava zabave u zrakoplovima – navode iz TZ-a. Izdvajaju i  promotivnu kampanju u londonskoj podzemnoj željeznici, koja se odvijala od 10. do 23. veljače 2025. godine kada je Dubrovnik bio vidljiv na nekim od najfrekventnijih stanica, osiguravši snažnu prisutnost na jednom od najvažnijih europskih tržišta.

 -  Ova vrsta oglašavanja cilja milijune putnika dnevno, dodatno učvršćujući poziciju Dubrovnika kao atraktivne destinacije za britanske posjetitelje. Također, Dubrovnik se uspješno promovirao i tijekom prestižne dodjele Oscara putem geotargetirane kampanje, s ciljem afirmacije grada kao vrhunske filmske destinacije koja privlači međunarodne produkcije, ali i tijekom jednog od najgledanijih sportskih događaja na svijetu - Super Bowl-a - dodaju.

Uz sve navedeno, Dubrovnik je svoj status ojačao predstavljanjem na vodećim međunarodnim sajmovima u Berlinu, Münchenu, Madridu, Chicagu i Bariju te prezentacijama u Aziji i Nizozemskoj za agente i medije, čime je značajno povećao svoju vidljivost na ključnim emitivnim tržištima.

26. listopad 2025 23:25