Gradski koordinacijski tim Mosta Dubrovnik osvrnuo se na probleme stanovnika Komolca.
- Gradski kotar Komolac iako ima preko 1.800 stanovnika skoro da nema nikakvih gradskih društvenih i javnih sadržaja.
Stoga će se Most Dubrovnik i vijećnici Mosta Dubrovnik u budućem sazivu Gradskog vijeća Dubrovnika posebno zauzimati za realizaciju slijedećih komunalnih i društvenih projekata na širem području Gradskog kotara Komolac:
- Žurna izrada i donošenje novog Generalnog urbanističkog plana (GUP) kojim bi se zaštitila i očuvala Rijeka dubrovačka kao značajni krajobraz i njene prirodne, kulturne i povijesne vrijednosti i nasljeđe od prekomjerne urbanizacije, betonizacije i daljnjeg narušavanja prirodne ravnoteže i ljepote krajobraza Rijeke dubrovačke.
- Izgradnja društvenog centra i športske dvorane s prostorijama za rad Dobrovoljnog vatrogasnog društva Komolac, Limene glazbe Komolac, malonogometnih (MK Ombla) i drugih športskih klubova, te udruga mladih iz Komolca. S tim u vezi Most Dubrovnik će se posebno založiti za trajno rješenje prostora DVD-a Komolac pošto je DVD Komolac najbliža vatrogasna postaja za Rijeku dubrovačku koja je požarno najopasnije područje Dubrovnika.
- Izgradnja osnovne škole i vrtića u Komolcu.
- Uređenje i rekonstrukcija raskrižja Komolac sa rekonstrukcijom ceste do mjesta Brgat. Sadašnja cesta Komolac-Brgat jedini je alternativni pravac kojim
- se može prometovati u slučaju da cesta poviše Grada bude zatvorena, a ista je posve neprimjerena i preuska, te je opasna po sigurnost njenih korisnika. Stanovnici naselja Knežica, Podgaj, Busljeno, koji svakodnevno prometuju djelom te prometnice kao vozači i pješaci nemaju ni najmanju sigurnost ni zaštitu, pogotovo pješaci, jer je ta cesta bez nogostupa za pješake, a ponekad i bez javne rasvjete.
- Izgradnja ceste - kolnog pristupa do groblja Velike Gospe u Rožatu. Groblje Velike Gospe u Rožatu je jedino groblje u Rijeci dubrovačkoj koje nema pristup cestom. Postoji nekoliko varijanti rješenja tog problema ali sve varijante idu preko privatnih parcela. Smatramo da postoji dobra volja djela lokalnog stanovništva i u dogovoru s njima pri rješavanju imovinsko-pravnih odnosa treba napravit projekt ceste i parkirališta.
- Uređenje pješačko-panoramske staze trasom starog vodovoda od Šumeta do Sustjepana.
- Proširenje i uređenje za cestu stare kolske staze i puta između naselja Tor i Šumet čime bi se cestovno povezala ta dva naselja, što bi omogućilo i autobusnu liniju za stanovnike tih naselja. Do najbliže autobusne stanice sada im treba oko 1,5 km.
- Otkupiti bivšu tvornicu tjestenine i leda na izvoru Omble i potaknuti otvaranje punionice vode čime bi omogućili zapošljavane ne malog broja ljudi iz Rijeke i Grada.
- Čišćenje i produbljavanje (jaružanje) korita Rijeke dubrovačke u njenom gornjem toku gdje često dolazi do plavljenja kuća uz obalu.
Most Dubrovnik će se zalagati da se odgovarajućim zaštitnim ogradama i na odgovarajućim lokacijama, te drugim mjerama, žurno zaštiti padine Srđa od odrona stijena na prometnoj dionici od Komolca do Sustjepana radi sadašnje životne ugroženosti stanara u neposrednoj blizini te prometnice, te vozača, putnika i svih ostalih prolaznika koji prolaze tom prometnom dionicom, stoji u priopćenju dubrovačkih mostovaca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....