Otkad je otvoren, hotel Sumratin igra po živcima stanovnika Lapada, a očito i vlastitim gostima. Već preko mjesec dana žale nam se stanovnici tog dijela Lapada kako se unedogled, osobito u jutarnjim satima sa zvučnika hotela, nekad i po sat vremena u komadu, redaju upute za evakuaciju u slučaju požara, na hrvatskom i engleskom jeziku. Znaju početi rano ujutro, kažu nam stanovnici, već oko 7 sati, a i danas su se sve do iza 11 sati ujutro iz Sumratina orili glasovi koji obavještavaju goste kako se evakuirati iz hotela, uz nezaobilazne kratke sirene.
Sumratinu smo poslali upit o čemu se radi, zašto se, ako je riječ o testnom razdoblju, upute puštaju na vanjske hotelske zvučnike, je li to i inače praksa te hoće li prestati s onim što već dugo uznemirava i stanovnike tog dijela Lapada, kao i vjerojatno goste njihovog hotela. Evo što na sve kažu iz hotela Sumratin.
- Hotel Sumratin novoizgrađeni je objekt koji posluje u skladu s najvišim protupožarnim standardima i sigurnosnim mjerama. U punom opsegu rada hotel će zapošljavati oko 150 djelatnika, zbog čega su redovita edukacija i uvježbanost osoblja jedan od ključnih elemenata sigurnog rada i zaštite naših gostiju.
U spomenutom razdoblju rada hotela provedene su obvezne vježbe protupožarne evakuacije te testiranja sustava dojave požara, a sve u cilju uvježbavanja našeg osoblja. Tijekom tih vježbi kratkotrajno su bile aktivirane i vanjske zvučne jedinice, što je moglo prouzročiti buku u okolnom području.
Program testiranja i obuke osoblja sada je završen te se više ne očekuje ponavljanje zvučnih obavijesti.
Ovom prilikom zahvaljujemo stanovnicima Lapada na iskazanom razumijevanju i strpljenju te na povjerenju koje su ukazali našem hotelu. Uvjereni smo da će Hotel Sumratin svojim doprinosom dodatno obogatiti i unaprijediti sadržaje lapadske šetnice i cjelokupni doživljaj destinacije."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....