Posljednjih dana najpopularnije, ali i najzagonetnije ime u Konavlima je Cvijeto. Na mjestima na oglašavanje, uživo i online diljem najjužnije općine pojavili su se plakati s crtanim likom i apelom stanovništvu da ‘bude kao Cvijeto‘.
Nije trebalo dugo ida se raspiri znatiželja kod Konavljana koji su u radišnom dječaku tražili dodirne točke sa stvarnim svijetom. Sliči li na koga, tko je nacrtao maloj junaka i ljubitelja prirode i s kojim ciljem? Školarci i vrtićarci su u tom pogledu znali više o Cvijetu čiji ih je posjet oduševio.
Ubrzo se doznalo kako je Cvijeto zapravo središnji junak kampanje za promicanje kulture odlaganja otpada i očuvanja konavoskih prirodnih vrijednosti, a njegov je autor konavoski akademski slikar Ivo Vodopija koji je na zgodan način povećao suvremeni dizajn s dubokim poštovanjem prema prirodi i tradiciji ovog kraja.
- Kampanja #budikaoCvijeto nastala je iz potrebe i želje kako bi se u Konavlima stvorio dugoročan i održiv okvir za jačanje ekološke svijesti i konkretno djelovanje. Cilj nije samo uklanjanje otpada i pošumljavanje, već dubinska edukacija i uključivanje svih generacija, s posebnim naglaskom na djecu i mlade - navodi se obrazloženju misije Cvijeta koji je zaštitni znak i prijatelj prirode, koji uči kroz igru i inspirira cijelu zajednicu na odgovorno ponašanje prema okolišu.
Kroz igru, priču i prepoznavanje pozitivnih uzora, razvija se emocionalna povezanost sa zajednicom i okolišem. Simbol kampanje ekološki superjunak Cvijeto koji pošumljava i reciklira postao je most između dječje mašte i stvarnih izazova zaštite prirode. Za djecu, manju ili veću, on je zabavni prijatelj, inspirativan uzor. Poruke koje dobivaju od njega (Budi kao Cvijeto!) prenose dalje, čime kampanja nadilazi škole i vrtiće i postaje zajednička priča svih nas, kažu autori kampanje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....