StoryEditorOCM
Film & TVRETRO(PER)SPEKTIVA

‘Ludi Pierrot‘: Do posljednjeg luđaka

Piše Marko Njegić
29. travnja 2024. - 10:03

Deseti film Jean-Luca Godarda “Ludi Pierrot” (“Pierrot le fou”, 1965.) bio je njegov prvi u full-coloru, snimljen između “Alphavillea” i “Muški rod, ženski rod”. “Ludi Pierrot” funkcionira poput nekakvog međaša u Godardovoj filmografiji. Prijašnji crno-bijeli filmovi čuvenog “novovalovca”, počevši od “Do posljednjeg daha”, eksperimentirali su s filmskom slikom itd., ali djelovali manje eksperimentalno u odnosu na njegova post-”Pierrot le fou” ostvarenja. Bili su filmofilskiji, tj. osobniji i ljudskiji, koliko god znali djelovati umjetnički distancirano.

Nakon “Ludog Pierrota” Godard se više pronašao u ulozi konceptualnog umjetnika, nekog tko pristupa filmu kao (multimedijalnoj) art instalaciji u pokretnim slikama. No, daleko od toga da “Pierrot l...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. listopad 2025 22:18