Deseti film Jean-Luca Godarda “Ludi Pierrot” (“Pierrot le fou”, 1965.) bio je njegov prvi u full-coloru, snimljen između “Alphavillea” i “Muški rod, ženski rod”. “Ludi Pierrot” funkcionira poput nekakvog međaša u Godardovoj filmografiji. Prijašnji crno-bijeli filmovi čuvenog “novovalovca”, počevši od “Do posljednjeg daha”, eksperimentirali su s filmskom slikom itd., ali djelovali manje eksperimentalno u odnosu na njegova post-”Pierrot le fou” ostvarenja. Bili su filmofilskiji, tj. osobniji i ljudskiji, koliko god znali djelovati umjetnički distancirano.
Nakon “Ludog Pierrota” Godard se više pronašao u ulozi konceptualnog umjetnika, nekog tko pristupa filmu kao (multimedijalnoj) art instalaciji u pokretnim slikama. No, daleko od toga da “Pierrot l...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....