Danski triler "Krivnja" ili "Den Skyldige" Gustava Möllera iz 2018. nesumnjivo je jedan od najupečatljivijih filmova koji su premijeru doživjeli posljednjih godina na FMFS-u, pa i uopće. To je i jedan od najboljih europskih (i ne samo europskih) redateljskih prvijenaca 2010-ih. Möller je debitirao filmom takozvanog visokog koncepta i premisa je bila izvrsna, ali i realizacija iste.
Priča je fokusirana na dispečera hitne službe koji preuzima poziv upomoć od naizgled otete žene, ali stvari se pokažu puno kompliciranijima unatoč naizgled jednostavnoj i lokacijski svedenoj premisi. Za razliku od relativno slično koncipiranog "Poziva" Brada Andersona s Halle Berry iz 2013., kamera u Möllerovu prvijencu nije napuštala dispečera hitne službe i izlazila vani.
Čitava priča se odvi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....