Zrelije žene dobile su pred/post-valentinovski kinopoklon u vidu nove “Bridget Jones”, a mlađe djevojke film “Tetovirani” (“Marked Men”). Tempiran za kinodistribuciju u “mjesecu ljubavi”, s krilaticom “Love always leaves a mark”, “Tetovirani” nastavlja tamo gdje su stali “Poslije svega” i “Divna propast”.
Iako izvorni naslov zvuči više akcijski nego romantično (postoji slično naslovljen film s Roddyjem Piperom), netko bi “Marked Men” mogao zamijeniti za novi nastavak serijala “After” i “Beautiful Disaster” jer nalikuju kao jaje jajetu.
Sva tri filma proizvod su kompanije Voltage Pictures, snimali su se većinski u Bugarskoj, inspiraciju pronalaze u bestselerskim serijalima i pričaju romantične “suprotnosti-se-privlače” priče osovljene oko dobre djevojke koja želi upristojiti buntovnog “bad boy” frajera. Poveznice tu ne staju.
Glumica Inanna Sarkis pojavila se u “Poslije svega: Sudar”, začudo ne i u npr. “Divnom vjenčanju”, a ima sporednu ulogu i u filmu “Tetovirani”. Za režiju je, pak, odabran veteran romansi Nick Cassavetes (“Bilježnica”), dakle baš kao u slučaju prijašnjih filmova Roger Kumble (“Okrutne namjere”) koji je redateljski potpisao ne samo “After We Collided”, nego i “Beautiful Disaster” i “Beautiful Wedding”.
Bestselerski serijal ovdje je “Marked Men” spisateljice Jay Crownover; prvi roman naslovljen “Rule” objavljen je 2012. i uslijedilo ih je još pet. A središnji ljubavni par čine Rule (Chase Stokes iz “Outer Banks”, “Uglies”...) i Shaw (Sydney Taylor).
Rule je zgodni “tatoo” majstor iz obitelji radničke klase. Shaw je prelijepa studentica medicine i “part time” konobarica u baru, koja pripada višoj klasi. Oboje kriju unutarnje emotivne ožiljke, da ne kažemo tetovaže. On se nakon pogibije brata blizanca isključio od svijeta, obitelj mu je razorena i zainteresiran je samo za nasumični seks sa zavodljivim, manekenski zgodnim djevojkama koje tetovira (jednu od njih igra Daisy Jelley).
Ona se hrva s pritiscima razvedene majke (Nancy De Mayo) da se bogato uda, zbog čega i jest u vezi s Gabeom (Michael Bradway), nasljednikom bogatstva od 500 milijuna dolara. Karakterizacija je stereotipna, ali bolji scenarij od ovoga Sharon Soboil i veći režijski (i produkcijski) angažman mogao je sapuničastu romansu barem načiniti manje klišeiziranom i plošnom, da film ne bude ekvivalent privremene tetovaže.
Dijalozi pretežno djeluju umjetno, kao nešto što glumci izgovaraju jer piše u scenariju, a ne što bi njihovi likovi stvarno rekli, plus neke situacije su predvidljive ili silom izvojevane samo da se “zakomplicira” ljubav koja je, ako ništa, manje toksična u odnosu na onu iz “Poslije svega”.
Stokes i naročito Taylor trude se maksimalno koliko mogu u ulogama, ali ne mogu generičku “cheesy” romansu načiniti emotivnijom i strastvenijom, zasigurno i zato što sterilni Kumble radi “rez” svaki put kad se Rule i Shaw “pohvataju”, unatoč tome što su scene seksa zasolile romane.
Kumble ne uspijeva ni kulturu tetoviranja (i grafita-murala kakve Rule i ekipa rade u slobodno vrijeme) načiniti vizualno privlačnom i umjetničkom u filmu o ljubavi i tetovažama razlivene tinte. “Tetovaže su umjetnost”, veli Rule i ističe “ne radimo replikacije”. No, “Tetovirani” je upravo to. Replikacija “Aftera”.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....